בעיה | NVIDIA לא נפתח
-
@אנונימוס-0 איך?
-
אני עובד על פוטושופ ושמתי לב שזה עובד מאוד לאט, ניסיתי לפתוח את תוכנת NVIDIA וזה מה שמופיע לי

מישהו יודע מה צריך לעשות? -
@קטוצ-קע איזה חברה?
-
@קטוצ-קע איזה חברה?
@אנונימוס-0 DELL
-
@אנונימוס-0 DELL
@קטוצ-קע אני היה לי לנובו והורדתי מהאתר הרישמי של החברה תנסה אולי להוריד מהאתר הרישמי של dell
-
@קטוצ-קע רק מזהיר מראש שאתה חייב בעידכון שהמחשב יהיה לו 50 אחוז ושיהיה תמיד מחובר לחשמל ולא לכבות אותו בחיים באמצע עידכון ביוס
וכמובן לא לוקח אחריות על זה -
@קטוצ-קע רק מזהיר מראש שאתה חייב בעידכון שהמחשב יהיה לו 50 אחוז ושיהיה תמיד מחובר לחשמל ולא לכבות אותו בחיים באמצע עידכון ביוס
וכמובן לא לוקח אחריות על זה@אנונימוס-0 בהגדרות האלו?

-
@אנונימוס-0 בהגדרות האלו?

-
-
@אנונימוס-0 בהגדרות האלו?

-
@קטוצ-קע הפעלתי והגעתי לשלב הזה:

וכשאני לוחץ על עדכן הוא כותב:

זה קשור אולי למה שכתוב בחלק בעליון?:

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

