בירור | יש כזה דבר לחבר לשני מכשירי בלוטוס...
-
יש לי טלפון F21 PRO רציתי לשאול אם יש אפשרות לחבר לשני מכשירי בלוטוס לדוגמה 2 רמקולים.....?
@FSHLOMO לחבר אפשר שניים
להשמיע בשניהם אני לא חושב שאפשר בדרך סטנדרטית...
||אם תנסה לחבר שני מכשירים הוא יכתוב לך על אחד פעיל ועל השני לא|| -
@FSHLOMO לחבר אפשר שניים
להשמיע בשניהם אני לא חושב שאפשר בדרך סטנדרטית...
||אם תנסה לחבר שני מכשירים הוא יכתוב לך על אחד פעיל ועל השני לא||@אנונימי1212 כתב בבירור | יש כזה דבר לחבר לשני מכשירי בלוטוס...:
@FSHLOMO לחבר אפשר שניים
להשמיע בשניהם אני לא חושב שאפשר בדרך סטנדרטית...
||אם תנסה לחבר שני מכשירים הוא יכתוב לך על אחד פעיל ועל השני לא||אני שואל אם יש אולי איזה אפליקציה שעושה את זה או דרך אחרת?
-
@אנונימי1212 כתב בבירור | יש כזה דבר לחבר לשני מכשירי בלוטוס...:
@FSHLOMO לחבר אפשר שניים
להשמיע בשניהם אני לא חושב שאפשר בדרך סטנדרטית...
||אם תנסה לחבר שני מכשירים הוא יכתוב לך על אחד פעיל ועל השני לא||אני שואל אם יש אולי איזה אפליקציה שעושה את זה או דרך אחרת?
-
@השכל-הישר האפליקציה של jbl מחברת בין 2 הרמקולים (אפשר לעשות את זה גם בלי האפליקציה בjbl)
ולא גורמת שההתקן ישמיע בשתיהן, ההתקן מחובר לרמקול 1...@yos ואיך עושים זאת?
-
@השכל-הישר האפליקציה של jbl מחברת בין 2 הרמקולים (אפשר לעשות את זה גם בלי האפליקציה בjbl)
ולא גורמת שההתקן ישמיע בשתיהן, ההתקן מחובר לרמקול 1...@yos כתב בבירור | יש כזה דבר לחבר לשני מכשירי בלוטוס...:
@השכל-הישר האפליקציה של jbl מחברת בין 2 הרמקולים (אפשר לעשות את זה גם בלי האפליקציה בjbl)
ולא גורמת שההתקן ישמיע בשתיהן, ההתקן מחובר לרמקול 1...אתה בטח מתכווין לרמקולים שתומכים חיבור ביניהם
אבל לכאורה שה לאמה שהוא שאלעל מה שהוא שאל, יש ל JBL מכשירים כגון אוזניות, שניתן לחבר אותם ל 2 מכשירים, וזה עובד רק עם אפליקציה שלהם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות