בקשה | היי מישהו יכול בבקשה לשלוח לי את האפליקציה של שלט למזגן שמגיע עם השיאומי?
-
@אנונימי1212 מזה אומר??
לכאן?
-
לכאן?
ולעשות העתקה?
@אנונימי1212 -
@שניאור-שמח כתב בבקשה | היי מישהו יכול בבקשה לשלוח לי את האפליקציה של שלט למזגן שמגיע עם השיאומי?:
איזה טלפון יש לך?
F21 pro 64@אנונימי1212 אם כן זה מה שמראה

-
ולעשות העתקה?
@אנונימי1212@שניאור-שמח screen-20230824-114750.mp4
תראה אם אצלך זה אותו דבר -
@שניאור-שמח screen-20230824-114750.mp4
תראה אם אצלך זה אותו דבר@אנונימי1212 screen-20230824-115817.mp4
זה בסדר? -
@שניאור-שמח כתב בבקשה | היי מישהו יכול בבקשה לשלוח לי את האפליקציה של שלט למזגן שמגיע עם השיאומי?:
@אנונימי1212 screen-20230824-115817.mp4
זה בסדראל תעשה install
תכבה ותדליק זה אמור להתקין בהדלקה -
@שניאור-שמח כתב בבקשה | היי מישהו יכול בבקשה לשלוח לי את האפליקציה של שלט למזגן שמגיע עם השיאומי?:
@אנונימי1212 screen-20230824-115817.mp4
זה בסדראל תעשה install
תכבה ותדליק זה אמור להתקין בהדלקה@אנונימי1212 בודק
-
@שניאור-שמח כתב בבקשה | היי מישהו יכול בבקשה לשלוח לי את האפליקציה של שלט למזגן שמגיע עם השיאומי?:
@אנונימי1212 screen-20230824-115817.mp4
זה בסדראל תעשה install
תכבה ותדליק זה אמור להתקין בהדלקה@אנונימי1212 לא הותקן
-
@אנונימי1212 לא הותקן
@שניאור-שמח שים לב שעל כל אפליקציה בתיקי הזאת יש עוד תיקיה עם השם שלה ומה ששמת אין..
אני לא יודע בדיוק איך צריך לעשות את זה.
תתיג יותר מומחים... -
@שניאור-שמח שים לב שעל כל אפליקציה בתיקי הזאת יש עוד תיקיה עם השם שלה ומה ששמת אין..
אני לא יודע בדיוק איך צריך לעשות את זה.
תתיג יותר מומחים...@אנונימי1212 @Harwona @מישהו12 @אני-אני-אני
מציין שאת הלוח שנה שמגיע ביחד הצלחתי. -
@אנונימי1212 @Harwona @מישהו12 @אני-אני-אני
מציין שאת הלוח שנה שמגיע ביחד הצלחתי.@שניאור-שמח
דבר ראשון צריך לתת הרשאות 644 לקובץ ה APK ו 755 לתיקייה החיצונית (אם קיימת)
דבר שני מסתבר שיוצר הגירסא ערך את האפליקציה שלא יוכלו להתקין אותה על מכשירים אחרים אבדוק את זה ואעדכן -
@שניאור-שמח
דבר ראשון צריך לתת הרשאות 644 לקובץ ה APK ו 755 לתיקייה החיצונית (אם קיימת)
דבר שני מסתבר שיוצר הגירסא ערך את האפליקציה שלא יוכלו להתקין אותה על מכשירים אחרים אבדוק את זה ואעדכן@אני-אני-אני אתה מתכוון על בעל הגרסה של מי ששלח לי את השלט?
-
@אני-אני-אני אתה מתכוון על בעל הגרסה של מי ששלח לי את השלט?
@שניאור-שמח
במבט מלמעלה לא מצאתי -
@שניאור-שמח
במבט מלמעלה לא מצאתי@אני-אני-אני לא מצתה מה?
-
@שניאור-שמח
דבר ראשון צריך לתת הרשאות 644 לקובץ ה APK ו 755 לתיקייה החיצונית (אם קיימת)
דבר שני מסתבר שיוצר הגירסא ערך את האפליקציה שלא יוכלו להתקין אותה על מכשירים אחרים אבדוק את זה ואעדכן@אני-אני-אני כתב בבקשה | היי מישהו יכול בבקשה לשלוח לי את האפליקציה של שלט למזגן שמגיע עם השיאומי?:
שלא יוכלו להתקין אותה על מכשירים
-
@אני-אני-אני כתב בבקשה | היי מישהו יכול בבקשה לשלוח לי את האפליקציה של שלט למזגן שמגיע עם השיאומי?:
שלא יוכלו להתקין אותה על מכשירים
@אני-אני-אני אז מה בעצם בדקת?
-
@אני-אני-אני אז מה בעצם בדקת?
-
@שניאור-שמח למה אתה צריך דוקא את האפליקציה הזאת base.apk זאת מעולה ש@Ykingsmart המליץ עליה בלי אינטרנט וטובה מאד להכל
@yosef368 צודק באמת אחלה אפליקציה!
תודה רבה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

