עזרה לגבי השיאומי החדש
-
ידוע לי שהשיאומי החדש qin 1s+ עובד על מערכת אנדרואיד השאלה שלי באיזה גירסא מדובר והאם כל אפליקציה שתומכת בגירסאת אנדרואיד זו תתמוך גם במכשיר הזה תודה מראש
@116nxh9 אמר בעזרה לגבי השיאומי החדש:
ידוע לי שהשיאומי החדש qin 1s+ עובד על מערכת אנדרואיד השאלה שלי באיזה גירסא מדובר והאם כל אפליקציה שתומכת בגירסאת אנדרואיד זו תתמוך גם במכשיר הזה תודה מראש
אני רוצה לדעת מאיפה אני יכול לקבל אפליקציות עבור השיאומי החדש
-
ידוע לי שהשיאומי החדש qin 1s+ עובד על מערכת אנדרואיד השאלה שלי באיזה גירסא מדובר והאם כל אפליקציה שתומכת בגירסאת אנדרואיד זו תתמוך גם במכשיר הזה תודה מראש
-
@116nxh9 אנדרואיד 4.4
-
@mirol כל הכבוד על העזרה אבל קודם כל עדיף להוריד מוד לכאלה אפליקציות ואם אני לא טועה זה אנדרואיד 4 ולא 4.4
-
@mirol כל הכבוד על העזרה אבל קודם כל עדיף להוריד מוד לכאלה אפליקציות ואם אני לא טועה זה אנדרואיד 4 ולא 4.4
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות