בעיה | עזרה דחופה מקש כוכבית לא עובד
-
חייב עזרה דחוףף..יש לי נוקיה C2 ויש בו קוד לכן כדי לפתוח צריך ללחוץ על פתיחה ואז כוכבית.. עכשיו המקש של הכוכבית נהרס לגמרי ניסיתי ללחוץ אלף פעמים וכלום לא עזר יש למישהו רעיון מה לעשות??..
@משפחת-לוי לכבות את המכשיר [הוצאת בטריה אם לא ניתן] ואז הוא לא אמור לבקש פתיחה בפעם הראשונה.
עכשיו לבטל את הנעילה. -
@משפחת-לוי לכבות את המכשיר [הוצאת בטריה אם לא ניתן] ואז הוא לא אמור לבקש פתיחה בפעם הראשונה.
עכשיו לבטל את הנעילה. -
@משפחת-לוי הוא מבקש מיד לאחר הפתיחה?
כי המטרה בזה היא שבזמן הפתיחה לבטל את הנעילה בהגדרות -
@משפחת-לוי הוא מבקש מיד לאחר הפתיחה?
כי המטרה בזה היא שבזמן הפתיחה לבטל את הנעילה בהגדרות -
@משפחת-לוי אויש....
תנסו חד פעמי ללחוץ על הכוכבית עם איזה משהו חד כמו עט או מברג ואז לבטל את זה בהגדרות -
@משפחת-לוי אויש....
תנסו חד פעמי ללחוץ על הכוכבית עם איזה משהו חד כמו עט או מברג ואז לבטל את זה בהגדרות -
@משפחת-לוי לפעמים אם מפרקים את הפנל ומקישים ישירות על הלחצן מתחת זה יותר יעיל
-
@משפחת-לוי לפעמים אם מפרקים את הפנל ומקישים ישירות על הלחצן מתחת זה יותר יעיל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות