דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. תוכניות קווי סלולר
  4. בירור | איזה חברות סלולר מעניקות סים לא כשר כפול לרכב?

בירור | איזה חברות סלולר מעניקות סים לא כשר כפול לרכב?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר תוכניות קווי סלולר
80 פוסטים 11 כותבים 5.0k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • S shalomco

    @cool כתב בבירור | איזה חברות סלולר מעניקות סים לא כשר כפול לרכב?:

    @shalomco בשני קוים המחיר 34.9 לקו.
    שלושה קוים ומעלה המחיר 33 ש"ח לקו. (הסים המשני בחינם אי"ה)

    אז נגיד שלושה קווים זה 99 ש"ח לחודש לחבילה של כמה דק'/סמסים/גלישה? ניתן לחסום את הגלישה בחלק מהסימים?
    בנוסף עוד 19.9 תשלום חודשי על הסים הנוסף?

    יש עוד תשלומים על סימים? משלוח? משהו שאני צריך לדעת?

    C מנותק
    C מנותק
    cool
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #35

    @shalomco מה תכלס?
    ביררתי לך ויש אפשרות לסים משני בחינם (זה הטבה שירותית שהמשווק נתן לי כרגע, לא יודע לכמה זמן תקפה)
    אם אתה רוצה צור קשר בפרטי

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • T מנותק
      T מנותק
      trhtkgsh
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #36

      @cool מה מחירו של הסים הראשון? (כולל חבילת גלישה במסלולים השונים)

      C תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • T trhtkgsh

        @cool מה מחירו של הסים הראשון? (כולל חבילת גלישה במסלולים השונים)

        C מנותק
        C מנותק
        cool
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #37

        @trhtkgsh המחיר 39.9 לקו (זוגות 34.9- 3 קוים ומעלה 33)
        סים אפשר לסדר בחינם. והסים הכפול גם

        T תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • C cool

          @trhtkgsh המחיר 39.9 לקו (זוגות 34.9- 3 קוים ומעלה 33)
          סים אפשר לסדר בחינם. והסים הכפול גם

          T מנותק
          T מנותק
          trhtkgsh
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #38

          @cool מה כמות נתוני הגלישה? ומה קורה עם עוברים את הכמות?

          C תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • C cool

            @trhtkgsh עדיין רלונטי לך?
            אני יכול לסדר בפרטנר בחינם (כולל גלישה מהסים השני)

            A מנותק
            A מנותק
            aiib
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #39

            @cool כתב בבירור | איזה חברות סלולר מעניקות סים לא כשר כפול לרכב?:

            (כולל גלישה מהסים השני)

            3G לא נחשב גלישה...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • T trhtkgsh

              @cool מה כמות נתוני הגלישה? ומה קורה עם עוברים את הכמות?

              C מנותק
              C מנותק
              cool
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #40

              @trhtkgsh אני חושב ש200 או 300

              T תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • C cool

                @trhtkgsh אני חושב ש200 או 300

                T מנותק
                T מנותק
                trhtkgsh
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #41

                @cool נגיד ועושים סיכום מכירה, מה תנאי המסלול?

                • מה מחיר המסלול ולכמה זמן (האם המחיר משתנה כעבור זמן מסוים? [שנתיים לדוגמה])?
                • מה נפח גלישה במסלול ומה קורה בחריגה?
                C תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • T trhtkgsh

                  @cool נגיד ועושים סיכום מכירה, מה תנאי המסלול?

                  • מה מחיר המסלול ולכמה זמן (האם המחיר משתנה כעבור זמן מסוים? [שנתיים לדוגמה])?
                  • מה נפח גלישה במסלול ומה קורה בחריגה?
                  C מנותק
                  C מנותק
                  cool
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #42

                  @trhtkgsh אתה רוצה ליצור קשר באישי?

                  T תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • C cool

                    @trhtkgsh אתה רוצה ליצור קשר באישי?

                    T מנותק
                    T מנותק
                    trhtkgsh
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #43

                    @cool כן, אפשר, איך עושים את זה?

                    C תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • T trhtkgsh

                      @cool כן, אפשר, איך עושים את זה?

                      C מנותק
                      C מנותק
                      cool
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #44

                      @trhtkgsh צור קשר במייל TENENBUS@GMAIL.COM

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • T trhtkgsh

                        @מיישה @aharon77
                        יש לי שני קווים, אחד כשר ואחד לא.
                        אני מעדיף להסתובב עם הסמארטפון רק מתי שצריך.
                        לכן, יש לי שני פלאפונים:
                        1- סמארטפון וייז, וואטסאפ, מייל
                        2- טלפון שיומי Q1 שמכיל שני סימים, הכשר והלא כשר ללא אינטרנט וסמס ואיתו אני מסתובב.

                        S מנותק
                        S מנותק
                        shalomco
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #45

                        @trhtkgsh כתב בבירור | איזה חברות סלולר מעניקות סים לא כשר כפול לרכב?:

                        @מיישה @aharon77
                        יש לי שני קווים, אחד כשר ואחד לא.
                        אני מעדיף להסתובב עם הסמארטפון רק מתי שצריך.
                        לכן, יש לי שני פלאפונים:
                        1- סמארטפון וייז, וואטסאפ, מייל
                        2- טלפון שיומי Q1 שמכיל שני סימים, הכשר והלא כשר ללא אינטרנט וסמס ואיתו אני מסתובב.

                        עם הטלפון הרגיל שיש לו סים משני - אתה מקבל סמסים?

                        T תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • S shalomco

                          @trhtkgsh כתב בבירור | איזה חברות סלולר מעניקות סים לא כשר כפול לרכב?:

                          @מיישה @aharon77
                          יש לי שני קווים, אחד כשר ואחד לא.
                          אני מעדיף להסתובב עם הסמארטפון רק מתי שצריך.
                          לכן, יש לי שני פלאפונים:
                          1- סמארטפון וייז, וואטסאפ, מייל
                          2- טלפון שיומי Q1 שמכיל שני סימים, הכשר והלא כשר ללא אינטרנט וסמס ואיתו אני מסתובב.

                          עם הטלפון הרגיל שיש לו סים משני - אתה מקבל סמסים?

                          T מנותק
                          T מנותק
                          trhtkgsh
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #46

                          @shalomco לא

                          S 2 תגובות תגובה אחרונה
                          0
                          • T trhtkgsh

                            @shalomco לא

                            S מנותק
                            S מנותק
                            shalomco
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #47

                            @trhtkgsh כתב בבירור | איזה חברות סלולר מעניקות סים לא כשר כפול לרכב?:

                            @shalomco לא

                            @cool אצלך ניתן לקבל סמסים בסים המשני?

                            C תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • T trhtkgsh

                              @shalomco לא

                              S מנותק
                              S מנותק
                              shalomco
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #48

                              @trhtkgsh כתב בבירור | איזה חברות סלולר מעניקות סים לא כשר כפול לרכב?:

                              @shalomco לא

                              ואיזה דור השיחות בסים המשני? דור 4?

                              T תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • S shalomco

                                @trhtkgsh כתב בבירור | איזה חברות סלולר מעניקות סים לא כשר כפול לרכב?:

                                @shalomco לא

                                ואיזה דור השיחות בסים המשני? דור 4?

                                T מנותק
                                T מנותק
                                trhtkgsh
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #49

                                @shalomco כן

                                S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • T trhtkgsh

                                  @shalomco כן

                                  S מנותק
                                  S מנותק
                                  shalomco
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #50

                                  @trhtkgsh כתב בבירור | איזה חברות סלולר מעניקות סים לא כשר כפול לרכב?:

                                  @shalomco כן

                                  איזה חברה אתה?

                                  T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • S shalomco

                                    @trhtkgsh כתב בבירור | איזה חברות סלולר מעניקות סים לא כשר כפול לרכב?:

                                    @shalomco כן

                                    איזה חברה אתה?

                                    T מנותק
                                    T מנותק
                                    trhtkgsh
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #51

                                    @shalomco גולן

                                    S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • T trhtkgsh

                                      @shalomco גולן

                                      S מנותק
                                      S מנותק
                                      shalomco
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #52

                                      @trhtkgsh כתב בבירור | איזה חברות סלולר מעניקות סים לא כשר כפול לרכב?:

                                      @shalomco גולן

                                      כמה משלם על השירות?

                                      T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • S shalomco

                                        @trhtkgsh כתב בבירור | איזה חברות סלולר מעניקות סים לא כשר כפול לרכב?:

                                        @shalomco גולן

                                        כמה משלם על השירות?

                                        T מנותק
                                        T מנותק
                                        trhtkgsh
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #53

                                        @shalomco
                                        33 ש"ח על המסלול + 5 על הסים הנוסף כל חודש

                                        S תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • T trhtkgsh

                                          @shalomco
                                          33 ש"ח על המסלול + 5 על הסים הנוסף כל חודש

                                          S מנותק
                                          S מנותק
                                          shalomco
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #54

                                          @trhtkgsh כתב בבירור | איזה חברות סלולר מעניקות סים לא כשר כפול לרכב?:

                                          שילמת גם על הסים עצמו כשהצטרפת למסלול?

                                          T תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר