בירור | עזרה ב mtkclient
-
מישהו הצליח לבטל את הבוט עם התוכנה?
אני מזין את התחביר שמופיעpython mtk da seccfg unlockומקבל שגיאה על עצם התחביר

-
מישהו הצליח לבטל את הבוט עם התוכנה?
אני מזין את התחביר שמופיעpython mtk da seccfg unlockומקבל שגיאה על עצם התחביר

@אני-אני-אני כתב בבירור | עזרה ב mtkclient:
מישהו הצליח לבטל את הבוט עם התוכנה?
בטח, מה השאלה
תנסה עם הסקריפט הזה [זה אותו תחביר אבל כנראה ניגש לזה שונה]
פתיחת בוטלואדר.batכמו כן האם מישהו יודע איך ניתן לצרוב את מחיצת system_a בנפרד בלי לפרק ולערוך את ה super מחדש?
אני לא יודע בוודאות שאפשר עם mtkclient אבל אולי תנסה עם adb בפסטבוט ותרשום את מחיצת ה system_a - לא לוקח אחריות...
-
@אני-אני-אני כתב בבירור | עזרה ב mtkclient:
מישהו הצליח לבטל את הבוט עם התוכנה?
בטח, מה השאלה
תנסה עם הסקריפט הזה [זה אותו תחביר אבל כנראה ניגש לזה שונה]
פתיחת בוטלואדר.batכמו כן האם מישהו יודע איך ניתן לצרוב את מחיצת system_a בנפרד בלי לפרק ולערוך את ה super מחדש?
אני לא יודע בוודאות שאפשר עם mtkclient אבל אולי תנסה עם adb בפסטבוט ותרשום את מחיצת ה system_a - לא לוקח אחריות...
@איש-אמת כתב בבירור | עזרה ב mtkclient:
פתיחת בוטלואדר.bat
אותה שגיאה
@איש-אמת כתב בבירור | עזרה ב mtkclient:
תנסה עם adb בפסטבוט ותרשום את מחיצת ה system_a
ניסיתי אבל הוא לא מזהה כזו מחיצה
(יש רק מחיצה vdmeta_system_a לא נראה לי קשור) -
@אני-אני-אני כתב בבירור | עזרה ב mtkclient:
מישהו הצליח לבטל את הבוט עם התוכנה?
בטח, מה השאלה
תנסה עם הסקריפט הזה [זה אותו תחביר אבל כנראה ניגש לזה שונה]
פתיחת בוטלואדר.batכמו כן האם מישהו יודע איך ניתן לצרוב את מחיצת system_a בנפרד בלי לפרק ולערוך את ה super מחדש?
אני לא יודע בוודאות שאפשר עם mtkclient אבל אולי תנסה עם adb בפסטבוט ותרשום את מחיצת ה system_a - לא לוקח אחריות...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות