בעיה | כל פעם שאני מדליק את המחשב מתכבה ומפעיל מחדש
-
@121244 מסך המוות הכחול
חיברת משהו חדש למחשב התקנת דרייבר מסויים ?
תוכנה חדשה
תוכל להסיר אותם במצב בטוח@יעקב-ישראל א. המחשב לא עובד בשביל שאני אוכל להסיר
ב. זה משהו בסגנון של מה שכתוב במסך "המוות הכחול" שהעלת ( הכיתוב קצת שונה) -
@יעקב-ישראל א. המחשב לא עובד בשביל שאני אוכל להסיר
ב. זה משהו בסגנון של מה שכתוב במסך "המוות הכחול" שהעלת ( הכיתוב קצת שונה) -
@121244 כתב בבעיה | כל פעם שאני מדליק את המחשב מתכבה ומפעיל מחדש:
הכיתוב קצת שונה
זה בדיוק הסיבה שהוא ביקש שתצלם
@משה-מזרחי הבעיה שמה שהצלחתי לצלם יצא מטוטש
-
@משה-מזרחי הבעיה שמה שהצלחתי לצלם יצא מטוטש
-
@121244
אז תנסה שוב
עדיף עם מצלמה קצת איכותית
עד כמה שזכור לי הפירוט כתוב למטה - תתמקד שם@משה-מזרחי בכ"א עכשיו אני לא יכול אבל זה נכון מה @יעקב-ישראל כתב שניסתי להתקין לפני כן פריצה לווינדוס שחבר נתן לי ואז זה נהיה
-
@משה-מזרחי בכ"א עכשיו אני לא יכול אבל זה נכון מה @יעקב-ישראל כתב שניסתי להתקין לפני כן פריצה לווינדוס שחבר נתן לי ואז זה נהיה
-
@משה-מזרחי לא ולכן הדגשתי שחבר נתןלי , אבל מה זה משנה בין כה המחשב לא עובד וא"א לתקן את זה אני חושב שאין פתרון חוץ מלקחת את זה לחנות מחשבים וגם זה לא בטוח שיעזור
-
@משה-מזרחי לא ולכן הדגשתי שחבר נתןלי , אבל מה זה משנה בין כה המחשב לא עובד וא"א לתקן את זה אני חושב שאין פתרון חוץ מלקחת את זה לחנות מחשבים וגם זה לא בטוח שיעזור
-
משהו יודע מזה כל פעם שהמחשב נדלק לאחר דקה/2 דקות קופץ מסך כחול שמציין אחוזים שכשמגיע ל100 המחשב מופעל מחדש וחוזר חלילה.
@121244 כתב בבעיה | כל פעם שאני מדליק את המחשב מתכבה ומפעיל מחדש:
כל פעם שהמחשב נדלק
הוא נדלק לכמה שניות?
@דוד-משה-1 כתב בבעיה | כל פעם שאני מדליק את המחשב מתכבה ומפעיל מחדש:
תנסה לעשות נקודת שחזור
@121244 חבל ללכת מיד לחנות שתיקח לך 100- 350 ש"ח
פה יש לך הוראות איך להגיע לאתחול מתקדם
אח"כ תבחר ב "פתור בעיות > נקודת שחזור > תמשיך לפי ההוראות
* -
@121244 כתב בבעיה | כל פעם שאני מדליק את המחשב מתכבה ומפעיל מחדש:
כל פעם שהמחשב נדלק
הוא נדלק לכמה שניות?
@דוד-משה-1 כתב בבעיה | כל פעם שאני מדליק את המחשב מתכבה ומפעיל מחדש:
תנסה לעשות נקודת שחזור
@121244 חבל ללכת מיד לחנות שתיקח לך 100- 350 ש"ח
פה יש לך הוראות איך להגיע לאתחול מתקדם
אח"כ תבחר ב "פתור בעיות > נקודת שחזור > תמשיך לפי ההוראות
*@אני-אני-אני א. אני לא יודע מזה נקודת שחזור
ב. אני לא יספיק כי זה כבר יתכבה -
@אני-אני-אני א. אני לא יודע מזה נקודת שחזור
ב. אני לא יספיק כי זה כבר יתכבה@121244 באם האופציה שנקראת נקודת שחזור מופעלת אז להלן מה זה:
בעת שינוי משמעותי במחשב הרבה פעמים מבוצע באופן אוטומטי כעין צריבה של המצב של המחשב לפני הפעולה המשמעותית.
לדוגמא:
ישנם תוכנות לעדכון דרייברים שלפני עדכון של המחשב בדרייברים חדשים ( דרייבר - כען מתווך בין חומרה לתוכנה שתפעול יעיל של המחשב ) התוכנה יוצרת נקודת שחזור.
למה זה טוב:
במקרה של תקלה ניתן להחזיר בזמן את המחשב לצריבה שהוא צרב ובכך להחזיר את המחשב למצב הקודם ללא התקלות.
בהצלחה. -
@121244 באם האופציה שנקראת נקודת שחזור מופעלת אז להלן מה זה:
בעת שינוי משמעותי במחשב הרבה פעמים מבוצע באופן אוטומטי כעין צריבה של המצב של המחשב לפני הפעולה המשמעותית.
לדוגמא:
ישנם תוכנות לעדכון דרייברים שלפני עדכון של המחשב בדרייברים חדשים ( דרייבר - כען מתווך בין חומרה לתוכנה שתפעול יעיל של המחשב ) התוכנה יוצרת נקודת שחזור.
למה זה טוב:
במקרה של תקלה ניתן להחזיר בזמן את המחשב לצריבה שהוא צרב ובכך להחזיר את המחשב למצב הקודם ללא התקלות.
בהצלחה. -
@a-y-f א. בזמן לפני התקלה לא ידעתי שהיא תהיה (אם הייתי יודע לא הייתי מכניס למחשב את האונקי עם התוכנה הנ"ל) ב. מה אני עושה כעת
-
@121244 השאלה אם יש לך ידע מסוים במחשבים?
אם כן יהיה יותר פשוט בהצעת פתרונות של חברי הפורום היקרים
אם לא - חברי הפורום המסורים יעזרו לך בכל הכח אבל אם יותר הפשטה מן הסתם. -
@121244 אם יש לך דיסק התקנה של קובץ וינדוס הדבר הכי פשוט הוא להכנס אליו דרך הבוט ובמסך הראשוני של ההתקנה יש בצד אופציה של " תקן כעת " לחץ עליו ותן לו לסדר לך את הענינים.
אם אין לך דיסק התקנה תוכל לנסות את מה שאחד מהמוחים למעלה המליץ - נקודת שחזור.
אם יש לך כמה דקות שהמחשב נדלק תוכל להגיע אל ההגדרות המתקדמות בצורה כזו:
לחץ שיפט רצוף ( לחיצה ארוכה ) ובצע הפעלה מחדש - את האופציה של הפעלה מחדש ( לא הדלקה וכיבוי ) כשכל הזמן שיפט עדיין לחוץ - כשהמחשב ידלק ( שיפט עדיין לחוץ ) זה יגיע להגדרות מתקדמות - כנס לפתור בעיות - בחר את האופציה של נקודת שחזור - לחץ הבא הבא ... עד שתגיע לרשימה של תאריכיםפ שתוכל לבחור להיכן לחזור אחורה אם המחשב תבחר את זה ותפעל לפי ההוראות -
@121244 אם יש לך דיסק התקנה של קובץ וינדוס הדבר הכי פשוט הוא להכנס אליו דרך הבוט ובמסך הראשוני של ההתקנה יש בצד אופציה של " תקן כעת " לחץ עליו ותן לו לסדר לך את הענינים.
אם אין לך דיסק התקנה תוכל לנסות את מה שאחד מהמוחים למעלה המליץ - נקודת שחזור.
אם יש לך כמה דקות שהמחשב נדלק תוכל להגיע אל ההגדרות המתקדמות בצורה כזו:
לחץ שיפט רצוף ( לחיצה ארוכה ) ובצע הפעלה מחדש - את האופציה של הפעלה מחדש ( לא הדלקה וכיבוי ) כשכל הזמן שיפט עדיין לחוץ - כשהמחשב ידלק ( שיפט עדיין לחוץ ) זה יגיע להגדרות מתקדמות - כנס לפתור בעיות - בחר את האופציה של נקודת שחזור - לחץ הבא הבא ... עד שתגיע לרשימה של תאריכיםפ שתוכל לבחור להיכן לחזור אחורה אם המחשב תבחר את זה ותפעל לפי ההוראות@a-y-f כתב בבעיה | כל פעם שאני מדליק את המחשב מתכבה ומפעיל מחדש:
ופציה של " תקן כעת " לחץ עליו ותן לו לסדר לך את הענינים.
אם אין לך דיסק התקנה תוכל לנסות את מה שאחד מהמוחים למעלה המליץ - נקודת שחזור.
אם יש לך כמה דקות שהמחשב נדלק תוכל להגיע אל ההגדרות המתקדמות בצורה כזו:
לחץ שיפט רצוף ( לחיצה ארוכה ) ובצע הפעלה מחדש - את האופציה של הפעלה מחדש ( לא הדלקה וכיבוי ) כשכל הזמן שיפט עדיין לחוץ - כשהמחשב ידלק ( שיפט עדיין לחוץ ) זה יגיע להגדרות מתקדמות - כנס לפתור בעיות - בחר את האופציה של נקודת שחזור - לחץ הבא הבא ... עד שתגיע לרשימה של תאריכיםפ שתוכל לבחור להיכן לחזור אחורה אם המחשב תבחר את זה ותפעל לפי ההוראותתודה מקווה שאסתדר
-
@121244 אם יש לך דיסק התקנה של קובץ וינדוס הדבר הכי פשוט הוא להכנס אליו דרך הבוט ובמסך הראשוני של ההתקנה יש בצד אופציה של " תקן כעת " לחץ עליו ותן לו לסדר לך את הענינים.
אם אין לך דיסק התקנה תוכל לנסות את מה שאחד מהמוחים למעלה המליץ - נקודת שחזור.
אם יש לך כמה דקות שהמחשב נדלק תוכל להגיע אל ההגדרות המתקדמות בצורה כזו:
לחץ שיפט רצוף ( לחיצה ארוכה ) ובצע הפעלה מחדש - את האופציה של הפעלה מחדש ( לא הדלקה וכיבוי ) כשכל הזמן שיפט עדיין לחוץ - כשהמחשב ידלק ( שיפט עדיין לחוץ ) זה יגיע להגדרות מתקדמות - כנס לפתור בעיות - בחר את האופציה של נקודת שחזור - לחץ הבא הבא ... עד שתגיע לרשימה של תאריכיםפ שתוכל לבחור להיכן לחזור אחורה אם המחשב תבחר את זה ותפעל לפי ההוראות -
@a-y-f עשיתי את הכל וכשהמחש נדלק הוא נתן לי אופציה להפעיל מחדש ואז יהיה אפשר לעשות וכתב רשימה של דברים שיהיה אפשר לעשות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
