בירור | זיהוי פנים - האם אפשר ללא החלפת גרסא?
-
מה לעשות עם זה?
בעיה בניתוח החבילה@אנונימי1212 לא יודע
-
@אנונימי1212 תנסה את זה
@שניאור-שמח כתב בבירור | זיהוי פנים - האם אפשר ללא החלפת גרסא?:
@אנונימי1212 תנסה את זה
תוכל להעלות שוב. תודה.
-
@שניאור-שמח כתב בבירור | זיהוי פנים - האם אפשר ללא החלפת גרסא?:
@אנונימי1212 תנסה את זה
תוכל להעלות שוב. תודה.
@דוד-חזן כתב בבירור | זיהוי פנים - האם אפשר ללא החלפת גרסא?:
תוכל להעלות שוב.
@שניאור-שמח
תוסיף כוכביות לקישור@דוד-חזן אתה מתכנן לנו גירסא ל 21 עם זיהוי פנים?!
-
@דוד-חזן כתב בבירור | זיהוי פנים - האם אפשר ללא החלפת גרסא?:
תוכל להעלות שוב.
@שניאור-שמח
תוסיף כוכביות לקישור@דוד-חזן אתה מתכנן לנו גירסא ל 21 עם זיהוי פנים?!
@אני-אני-אני כתב בבירור | זיהוי פנים - האם אפשר ללא החלפת גרסא?:
אתה מתכנן לנו גירסא ל 21 עם זיהוי פנים?!
סתם סקרן אם אני יצליח.
@אנונימי1212 אולי תעלה לנו אתה? -
@אני-אני-אני כתב בבירור | זיהוי פנים - האם אפשר ללא החלפת גרסא?:
אתה מתכנן לנו גירסא ל 21 עם זיהוי פנים?!
סתם סקרן אם אני יצליח.
@אנונימי1212 אולי תעלה לנו אתה? -
@דוד-חזן
אני מאמין שזה מעבר לאפליקציה הספציפית הזו
אבל נשמח לעדכון מה יצא מהניסויאם כי יש מצב שבחבילת gapps המלאה זה כלול?
@אני-אני-אני אני גם מאמין אבל אם לא ננסה איך נדע...
לא נראה לי קשור ל Gapps. -
@דוד-חזן כתב בבירור | זיהוי פנים - האם אפשר ללא החלפת גרסא?:
תוכל להעלות שוב.
@שניאור-שמח
תוסיף כוכביות לקישור@דוד-חזן אתה מתכנן לנו גירסא ל 21 עם זיהוי פנים?!
@אני-אני-אני מה הכוונה?
-
@אני-אני-אני מה הכוונה?
@שניאור-שמח
אם הקישור לדוגמא
konwronpwoejngonpn
תוסיף לו באמצע כמה כוכביות ככה
(כדי שלא יחסם למשתמשי נטפרי)
konwronpwoej****ngonpn -
@שניאור-שמח
אם הקישור לדוגמא
konwronpwoejngonpn
תוסיף לו באמצע כמה כוכביות ככה
(כדי שלא יחסם למשתמשי נטפרי)
konwronpwoej****ngonpn -
@שניאור-שמח תוכל להעלות למג'יקוד?
-
@אני-אני-אני כתב בבירור | זיהוי פנים - האם אפשר ללא החלפת גרסא?:
אתה מתכנן לנו גירסא ל 21 עם זיהוי פנים?!
סתם סקרן אם אני יצליח.
@אנונימי1212 אולי תעלה לנו אתה? -
@שניאור-שמח
לא בדיוק הכוכביות צריכות להיות באמצע המילה וגם אחרי שזה נחסם לא יעזור להוסיף כוכביות אלא אם תעלה מחדש את הקובץ ותיצור לו "קישור חדש" בעצם -
@אנונימי1212 כתב בבירור | זיהוי פנים - האם אפשר ללא החלפת גרסא?:
@דוד-חזן כתב בבירור | זיהוי פנים - האם אפשר ללא החלפת גרסא?:
אולי תעלה לנו אתה?
את מה?
את מה ש @שניאור-שמח העלה לך.
אבל הוא כבר הגיב אז תודה. -
@שניאור-שמח תוכל להעלות למג'יקוד?
לא הצלחתי להעתיק את זה..
-
@שניאור-שמח
לא בדיוק הכוכביות צריכות להיות באמצע המילה וגם אחרי שזה נחסם לא יעזור להוסיף כוכביות אלא אם תעלה מחדש את הקובץ ותיצור לו "קישור חדש" בעצם@אני-אני-אני אמצע מילה של מה?
-
@אני-אני-אני אמצע מילה של מה?
@שניאור-שמח
קליק ימני על הקישור > העתק כתובת קישור > תעתיק את זה לפוסט ותוסיף כוכביות באמצע הקישור
kjsdnhjkas*****kl;snt;jl -
@שניאור-שמח
קליק ימני על הקישור > העתק כתובת קישור > תעתיק את זה לפוסט ותוסיף כוכביות באמצע הקישור
kjsdnhjkas*****kl;snt;jl@אני-אני-אני אני בטלפון..
-
@אני-אני-אני אני בטלפון..
@שניאור-שמח
לחיצה ארוכה לא עוזר? -
@שניאור-שמח
לחיצה ארוכה לא עוזר?@אני-אני-אני לא
-
@שניאור-שמח
לחיצה ארוכה לא עוזר?@אני-אני-אני פשוט תקליד...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
