בקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures'
-
@שניאור-שמח לא ניסיתי אני מעדיף לדעת מה הייתה הבעיה ולתקן אותה לפני שאני צורב שוב
@mendigl10
אבל לצרוב הצלחת הבעיה שלך היתה אח"כ שניסית את המדריך של "מחוות החלקה" שחלק 4 דופק את המכשיר מכיוון שהאפליקציה לא מותאמת לגירסא שלך
וחוץ מזה שמחוות ההחלקה מופיעות באופן מלא במכשיר שלך כך שאין צורך במדריך -
@mendigl10
אבל לצרוב הצלחת הבעיה שלך היתה אח"כ שניסית את המדריך של "מחוות החלקה" שחלק 4 דופק את המכשיר מכיוון שהאפליקציה לא מותאמת לגירסא שלך
וחוץ מזה שמחוות ההחלקה מופיעות באופן מלא במכשיר שלך כך שאין צורך במדריך@אני-אני-אני התכוונתי לשאול למה כשאתה ניסית לצרוב הוא לא עבד
-
@mendigl10 עם את תתצליח לצרוב אז לא יהיה בעיה לפני זה כנראה הטלפון שלך היה על מצב מסוים ובגלל זה זה לא צרב..
@שניאור-שמח כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@mendigl10 עם את תתצליח לצרוב אז לא יהיה בעיה לפני זה כנראה הטלפון שלך היה על מצב מסוים ובגלל זה זה לא צרב..
-
@אני-אני-אם אני צורב את הגרסה של @שניאור-שמח הוא לא ייתן לי את אותה הודעת שגיאה ?
-
@אני-אני-אני התכוונתי לשאול למה כשאתה ניסית לצרוב הוא לא עבד
@mendigl10 אתה יכול לשלוח לי בבקשה עכשיו את הגרסה?
-
@אני-אני-אם אני צורב את הגרסה של @שניאור-שמח הוא לא ייתן לי את אותה הודעת שגיאה ?
@mendigl10 אתה פשוט יכול ללחוץ על הורדה לפני שאתה מחבר אותו ולראות..
-
@אני-אני-אני התכוונתי לשאול למה כשאתה ניסית לצרוב הוא לא עבד
@mendigl10
המכשיר היה בבריק כלשהו והתוכנה לא קראה אותו , בחנות כנראה השתמשו בתוכנה חזקה יותר
כשאתה ניסית והצריבה הצליחה ובכל זאת המכשיר לא נדלק אני לא יודע להגיד לך מה היתה הבעיה -
@אני-אני-אם אני צורב את הגרסה של @שניאור-שמח הוא לא ייתן לי את אותה הודעת שגיאה ?
@mendigl10
תבדוק אם הבוטלאדור שלך פתוח
במפתחים -
@mendigl10 אתה יכול לשלוח לי בבקשה עכשיו את הגרסה?
@שניאור-שמח אני צריך להעלות את זה אתה צריך היום?
-
@mendigl10
תבדוק אם הבוטלאדור שלך פתוח
במפתחים@אני-אני-אני בגרסה שיש לי עכשיו?
-
@אני-אני-אני בגרסה שיש לי עכשיו?
@mendigl10
כן -
@שניאור-שמח אני צריך להעלות את זה אתה צריך היום?
@mendigl10 לא, אבל בינתיים תעלה את זה..
-
@mendigl10 לא, אבל בינתיים תעלה את זה..
@שניאור-שמח עכשיו אני על אינטרנט סלולרי ואני לא רוצה שיגמר לי החבילה אני יעלה את זה מחר כשאני יהיה ליד וויפי
-
תנסו להוריד את זה תגידו אם יהיה לכם זיהוי פנים .
-
@אני-אני-אני איפה בהגדרות למפתחים זה נמצא
-
@אני-אני-אני איפה בהגדרות למפתחים זה נמצא
@mendigl10 כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@אני-אני-אני איפה בהגדרות למפתחים זה נמצא
נראה לי ב"ביטול נעילה OEM".
-
@mendigl10 כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@אני-אני-אני איפה בהגדרות למפתחים זה נמצא
נראה לי ב"ביטול נעילה OEM".
@שניאור-שמח או שלא
-
@אני-אני-אני אם זה הביטול נעילת OME כתוב לי הנעילה של מנהל האיתחול כבר בוטלה
-
@אני-אני-אני איפה בהגדרות למפתחים זה נמצא
@mendigl10 אתה יכול לשלוח לי את המסך הבית שהגיע עם הגרסה שלך?
-
@mendigl10 אתה יכול לשלוח לי את המסך הבית שהגיע עם הגרסה שלך?
@שניאור-שמח מה זאת אומרת?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות