בירור | זיהוי פנים - האם אפשר ללא החלפת גרסא?
-
@אנונימי1212 כן
לא
F22 pro@שניאור-שמח לדעתך הגיוני למשוך קובץ apk מהשורש ויעבוד על f21 pro?
-
@שניאור-שמח לדעתך הגיוני למשוך קובץ apk מהשורש ויעבוד על f21 pro?
@אנונימי1212 לא יודע אפשר לנסות.
מה הכוונה למשוך קובץ apk מהשורש? -
@אנונימי1212 לא יודע אפשר לנסות.
מה הכוונה למשוך קובץ apk מהשורש?@שניאור-שמח איפה שהוא ב system/app אולי.
לפי הצילום שהבאת נראה שיש אפליקציה מסוימת ששולטת על זה
תקן אותי אם אני טועה -
@שניאור-שמח איפה שהוא ב system/app אולי.
לפי הצילום שהבאת נראה שיש אפליקציה מסוימת ששולטת על זה
תקן אותי אם אני טועה@אנונימי1212 לא זה לא שולט על זה באופן של להיכנס ואז ...
-
@אנונימי1212 לא זה לא שולט על זה באופן של להיכנס ואז ...
@שניאור-שמח
אני לא ככ מבין בזה אבל להתקין ויתווסף להגדרות משהו נשמע הגיוני? -
@שניאור-שמח
אני לא ככ מבין בזה אבל להתקין ויתווסף להגדרות משהו נשמע הגיוני? -
@שניאור-שמח תודה
פתחתי את הקובץ בתור טקסט והוא כתב לי ככה:
/system/priv-app/FaceUnlockService/FaceUnlockService.apk"
זה הנתיב של הקובץ? או שלא בדקת שם? -
@שניאור-שמח תודה
פתחתי את הקובץ בתור טקסט והוא כתב לי ככה:
/system/priv-app/FaceUnlockService/FaceUnlockService.apk"
זה הנתיב של הקובץ? או שלא בדקת שם?@אנונימי1212 לקחתי את זה מסייר קבצים
-
@שניאור-שמח תודה
פתחתי את הקובץ בתור טקסט והוא כתב לי ככה:
/system/priv-app/FaceUnlockService/FaceUnlockService.apk"
זה הנתיב של הקובץ? או שלא בדקת שם?@אנונימי1212 למה לא בתור אחר ואז מתקין חבילה?
-
@אנונימי1212 למה לא בתור אחר ואז מתקין חבילה?
@שניאור-שמח זה לא apk...
יכול להיות שזה לא הקובץ הנכון? -
@שניאור-שמח זה לא apk...
יכול להיות שזה לא הקובץ הנכון?@אנונימי1212 תנסה את זה
-
@אנונימי1212 תנסה את זה
@שניאור-שמח צריך אישור גישה בשביל זה
-
@שניאור-שמח צריך אישור גישה בשביל זה
@יעקב-רזי תנסה עכשיו
-
@יעקב-רזי תנסה עכשיו
פוסט זה נמחק! -
@שניאור-שמח צריך אישור גישה בשביל זה
@יעקב-רזי נו?
-
@יעקב-רזי נו?
@שניאור-שמח נפתח לקהל הרחב...
תודה. -
מה לעשות עם זה?
בעיה בניתוח החבילה -
מה לעשות עם זה?
בעיה בניתוח החבילה@אנונימי1212 לא יודע
-
@אנונימי1212 תנסה את זה
@שניאור-שמח כתב בבירור | זיהוי פנים - האם אפשר ללא החלפת גרסא?:
@אנונימי1212 תנסה את זה
תוכל להעלות שוב. תודה.
-
@שניאור-שמח כתב בבירור | זיהוי פנים - האם אפשר ללא החלפת גרסא?:
@אנונימי1212 תנסה את זה
תוכל להעלות שוב. תודה.
@דוד-חזן כתב בבירור | זיהוי פנים - האם אפשר ללא החלפת גרסא?:
תוכל להעלות שוב.
@שניאור-שמח
תוסיף כוכביות לקישור@דוד-חזן אתה מתכנן לנו גירסא ל 21 עם זיהוי פנים?!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות