בקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures'
-
@שניאור-שמח כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@mendigl10 אז תצרוב את הגרסה הקודמת

מפחד לקחת סיכונים שוב -
@mendigl10 ממש לא
@שניאור-שמח כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@mendigl10 ממש לא
סבבה
אז אני ישלח לך במוצ"ש/ראשון -
@שניאור-שמח יש לך קישור בשלף לאיך לגבות את הגרסב או שאני אחפש בפורום?
-
@שניאור-שמח יש לך קישור בשלף לאיך לגבות את הגרסב או שאני אחפש בפורום?
@mendigl10 כן שניה
-
@mendigl10 כן שניה
-
@שניאור-שמח תודה
-
@שניאור-שמח תודה
@mendigl10 בכייף
-
@אני-אני-אני יש מצב שזה היה עוזר לי אבל כבר הלכתי לחנות ותיקנתי (עלה 80 שקל סחטנים) אבל תודה בכל מקרה
@mendigl10 כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@אני-אני-אני יש מצב שזה היה עוזר לי אבל כבר הלכתי לחנות ותיקנתי (עלה 80 שקל סחטנים) אבל תודה בכל מקרה
יצאת בזול אני שילמתי פעם ב100!
-
@mendigl10 כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@אני-אני-אני יש מצב שזה היה עוזר לי אבל כבר הלכתי לחנות ותיקנתי (עלה 80 שקל סחטנים) אבל תודה בכל מקרה
יצאת בזול אני שילמתי פעם ב100!
@שניאור-שמח גם לי הוא אמר 100 אבל אמרתי לו שזה יקר מידי ובאתי ללכת אז הוא אמר "טוב נעשה לך 80" זה בדרך כלל עובד בחנויות כאלה
-
@שניאור-שמח גם לי הוא אמר 100 אבל אמרתי לו שזה יקר מידי ובאתי ללכת אז הוא אמר "טוב נעשה לך 80" זה בדרך כלל עובד בחנויות כאלה
@mendigl10
טוב׳שך -
@אני-אני-אני יש מצב שזה היה עוזר לי אבל כבר הלכתי לחנות ותיקנתי (עלה 80 שקל סחטנים) אבל תודה בכל מקרה
@mendigl10 כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@אני-אני-אני יש מצב שזה היה עוזר לי אבל כבר הלכתי לחנות ותיקנתי (עלה 80 שקל סחטנים) אבל תודה בכל מקרה
אז איך אתה מסכם כמה ימים בלי טלפון?
-
@mendigl10 כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@אני-אני-אני יש מצב שזה היה עוזר לי אבל כבר הלכתי לחנות ותיקנתי (עלה 80 שקל סחטנים) אבל תודה בכל מקרה
אז איך אתה מסכם כמה ימים בלי טלפון?
@שניאור-שמח כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
אז איך אתה מסכם כמה ימים בלי טלפון?
סיוט
-
@mendigl10 כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@אני-אני-אני יש מצב שזה היה עוזר לי אבל כבר הלכתי לחנות ותיקנתי (עלה 80 שקל סחטנים) אבל תודה בכל מקרה
אז איך אתה מסכם כמה ימים בלי טלפון?
@שניאור-שמח וזה גם חופש אז בכלל סיוט
-
@שניאור-שמח כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
אז איך אתה מסכם כמה ימים בלי טלפון?
סיוט
@mendigl10 לגמרי
נ.ב חופש מהחופש
-
@mendigl10 לגמרי
נ.ב חופש מהחופש
-
@שניאור-שמח איזה מעבד עשית? בגיבוי בשלב של יצירת סקאטר אני לא מוצא את המעבד של המכשיר
-
@שניאור-שמח איזה מעבד עשית? בגיבוי בשלב של יצירת סקאטר אני לא מוצא את המעבד של המכשיר
@mendigl10 מה הכוונה?
-
@mendigl10 מה הכוונה?
@שניאור-שמח בגיבוי בשלב של יצירת סקאטר אני לא מוצא את המעבד של המכשיר
-
@שניאור-שמח בגיבוי בשלב של יצירת סקאטר אני לא מוצא את המעבד של המכשיר
@mendigl10 תוסיף אותו
-
@mendigl10 תוסיף אותו
@שניאור-שמח סבבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
