בקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures'
-
@mendigl10 איך?
-
@שניאור-שמח די בטוח
@mendigl10 כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח די בטוח
אז כדאי שתדע בטוח כי זה כבר לא הגיוני.
-
@mendigl10 אתה בטוח בכלל שיש בטריה?
@שניאור-שמח אבל אני אנסה להטעין את הפון במהלך הלילה ואנסה שוב בבוקר
-
לא עובד ב mtkclient ?
-
@mendigl10 איך?
@שניאור-שמח כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@mendigl10 איך?
כי אני זוכר שלפני היה לו 50 %
-
לא עובד ב mtkclient ?
@אני-אני-אני לא קולט את הפון
-
@שניאור-שמח אבל אני אנסה להטעין את הפון במהלך הלילה ואנסה שוב בבוקר
@mendigl10 יש לך עוד פון עם הכניסה הזאת אם כן תבדוק את המטען.
-
@אני-אני-אני לא קולט את הפון
@mendigl10
אני אשתלט שוב רגע? -
@שניאור-שמח כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@mendigl10 איך?
כי אני זוכר שלפני היה לו 50 %
@mendigl10 יכול להיות שזה ירד אם כל הניסויים הללו.
-
@אני-אני-אני לא קולט את הפון
@mendigl10 כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@אני-אני-אני לא קולט את הפון
דרייברים יש?
-
@mendigl10
אני אשתלט שוב רגע?@אני-אני-אני ננסה
-
@mendigl10 כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@אני-אני-אני לא קולט את הפון
דרייברים יש?
@שניאור-שמח כן
-
@אני-אני-אני ננסה
@mendigl10
שלח סיסמא -
@mendigl10
שלח סיסמא -
מהר מידי
-
לא נראה לי שהוא הספיק להעתיק.
-
מהר מידי
-
@אני-אני-אני ננסה
@mendigl10 תיזהר הוא בסוף ישתלט עליך!

-
@mendigl10 תיזהר הוא בסוף ישתלט עליך!

@שניאור-שמח אל תדאג מקסימום אני מוריד למחשב את השלטר
-
@שניאור-שמח אל תדאג מקסימום אני מוריד למחשב את השלטר
@mendigl10
נו מה העניינים?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות