בקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures'
-
@mendigl10 כן
עוד שנייה נגמר@שניאור-שמח תודה
-
@שניאור-שמח תודה
@mendigl10
בתקוה שיעבוד -
@mendigl10 כן
עוד שנייה נגמר@שניאור-שמח מתקדם?
-
@שניאור-שמח מתקדם?
@mendigl10
היה תקלה קטנה זה בדרך יקח קצת זמן עד שזה יעלה , נראה לי בין חצי שעה לשעה תלוי במהירות האינטרנט -
@mendigl10
היה תקלה קטנה זה בדרך יקח קצת זמן עד שזה יעלה , נראה לי בין חצי שעה לשעה תלוי במהירות האינטרנט@אני-אני-אני אוקיי תודה רבה,כמה זה שוקל?
-
@אני-אני-אני אוקיי תודה רבה,כמה זה שוקל?
@mendigl10
בערך 70 גיגה , אחרי כיווץ זה בערך 2 גיגה אז עד שיכווץ ועד שיעלה יקח קצת זמן -
@mendigl10
בערך 70 גיגה , אחרי כיווץ זה בערך 2 גיגה אז עד שיכווץ ועד שיעלה יקח קצת זמן@אני-אני-אני אתה שולח את זה מכווץ?
-
@אני-אני-אני אתה שולח את זה מכווץ?
@mendigl10 אני שולח את זה..
-
@mendigl10 אני שולח את זה..
@שניאור-שמח אה, טעות שלי. אתה שולח את זה מכווץ?
-
@mendigl10
כעת אחרי שיש קובץ ישנם שני דרכים לצרוב אותו
1 יותר מהיר
2
הנקודה היא שלפי המדריך הראשון צריך להתאים את גודל המחיצות לפלאפון שלך
ולפי המדריך השני ג"כ צריך לבדוק מה הגודל המלא של הטלפון
@מישהו12 @משה-144 @Harwona @דוד-חזן
ל @mendigl10 המכשיר נכנס לבריק רוצים לנסות את אחד משני המדריכים
אם מישהו יודע איך לערוך את הסקאטר כך שיכיל את כל הגודל
או מה הגודל המלא שאיתו משתמשים ל mtkclient
תודה רבהאני מעלה פה סקאטר ערוך למחצה צריך רק לערוך לו את ה partition_size:
סקאטר.txt -
@mendigl10
כעת אחרי שיש קובץ ישנם שני דרכים לצרוב אותו
1 יותר מהיר
2
הנקודה היא שלפי המדריך הראשון צריך להתאים את גודל המחיצות לפלאפון שלך
ולפי המדריך השני ג"כ צריך לבדוק מה הגודל המלא של הטלפון
@מישהו12 @משה-144 @Harwona @דוד-חזן
ל @mendigl10 המכשיר נכנס לבריק רוצים לנסות את אחד משני המדריכים
אם מישהו יודע איך לערוך את הסקאטר כך שיכיל את כל הגודל
או מה הגודל המלא שאיתו משתמשים ל mtkclient
תודה רבהאני מעלה פה סקאטר ערוך למחצה צריך רק לערוך לו את ה partition_size:
סקאטר.txt@אני-אני-אני הפלאפון שלי הוא 64 גיגה
-
@mendigl10
כעת אחרי שיש קובץ ישנם שני דרכים לצרוב אותו
1 יותר מהיר
2
הנקודה היא שלפי המדריך הראשון צריך להתאים את גודל המחיצות לפלאפון שלך
ולפי המדריך השני ג"כ צריך לבדוק מה הגודל המלא של הטלפון
@מישהו12 @משה-144 @Harwona @דוד-חזן
ל @mendigl10 המכשיר נכנס לבריק רוצים לנסות את אחד משני המדריכים
אם מישהו יודע איך לערוך את הסקאטר כך שיכיל את כל הגודל
או מה הגודל המלא שאיתו משתמשים ל mtkclient
תודה רבהאני מעלה פה סקאטר ערוך למחצה צריך רק לערוך לו את ה partition_size:
סקאטר.txt@אני-אני-אני את מה לעלות?
-
@mendigl10
כעת אחרי שיש קובץ ישנם שני דרכים לצרוב אותו
1 יותר מהיר
2
הנקודה היא שלפי המדריך הראשון צריך להתאים את גודל המחיצות לפלאפון שלך
ולפי המדריך השני ג"כ צריך לבדוק מה הגודל המלא של הטלפון
@מישהו12 @משה-144 @Harwona @דוד-חזן
ל @mendigl10 המכשיר נכנס לבריק רוצים לנסות את אחד משני המדריכים
אם מישהו יודע איך לערוך את הסקאטר כך שיכיל את כל הגודל
או מה הגודל המלא שאיתו משתמשים ל mtkclient
תודה רבהאני מעלה פה סקאטר ערוך למחצה צריך רק לערוך לו את ה partition_size:
סקאטר.txt@אני-אני-אני מה אני צריך לכתוב בשביל 64 ג'יגה?
-
@אני-אני-אני מה אני צריך לכתוב בשביל 64 ג'יגה?
@mendigl10 אני חייב לזוז ולא הצלחתי לעלות את זה מצטער. אני ינסה או יותר מאוחר או מחר
-
@mendigl10 אני חייב לזוז ולא הצלחתי לעלות את זה מצטער. אני ינסה או יותר מאוחר או מחר
@שניאור-שמח תודה
-
@אני-אני-אני את מה לעלות?
@שניאור-שמח כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
את מה לעלות?
את הקובץ הדחוס
-
@אני-אני-אני מה אני צריך לכתוב בשביל 64 ג'יגה?
@mendigl10 כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
מה אני צריך לכתוב בשביל 64 ג'יגה?
למדריך הראשון הסקאטר שהעליתי אמור להתאים
למדריך השני צריך לעשות את שלב 3 מהמדריך הזה ולקחת משם את הגודל
אינני לוקח אחריות כללאם תרצה אני יכול להשתלט על המחשב שלך כדי להתקין את mtkclient
-
@mendigl10
מה שאתה צריך לעשות תיקח את הקובץ ש @שניאור-שמח יעלה לך ואת הקבצים האלה
סקאטר.txt
preloader_agn_1244ro_mt6769s_mx6432.bin
שים בתיקייה אחת
כנס ל sp flash תבחר את הסקאטר
כעת אמור להיות לך שני מחיצות מסומנות בוי
תלחץ הורדה וחבר את המכשיר כבוי כעת זה אמור להריץ לך -
@mendigl10
מה שאתה צריך לעשות תיקח את הקובץ ש @שניאור-שמח יעלה לך ואת הקבצים האלה
סקאטר.txt
preloader_agn_1244ro_mt6769s_mx6432.bin
שים בתיקייה אחת
כנס ל sp flash תבחר את הסקאטר
כעת אמור להיות לך שני מחיצות מסומנות בוי
תלחץ הורדה וחבר את המכשיר כבוי כעת זה אמור להריץ לך@אני-אני-אני לסמן פורמט והורדה או רק הורדה?
-
@אני-אני-אני לסמן פורמט והורדה או רק הורדה?
@mendigl10
יש לך את הקובץ?
פורמט והורדה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות