בקשה | אפליקציית אשמורת
-
@C-H אני לא חושב שמותר לבקש פה אפליקציות
אם אתה רוצה תכתוב מייל ואני ישלח לך -
@C-H אני לא חושב שמותר לבקש פה אפליקציות
אם אתה רוצה תכתוב מייל ואני ישלח לך -
@C-H זה לא נכנס במייל
שולח קישור לדרייב? -
@C-H זה לא נכנס במייל
שולח קישור לדרייב?@C-H שלחתי
זאת האפליקציה המדוברת? -
@C-H שלחתי
זאת האפליקציה המדוברת?@אנונימי1212 היי לא קיבלתי כלום אתה מתכוון ששלח לי קישור לדרייב דרך המייל?
-
@אנונימי1212 היי לא קיבלתי כלום אתה מתכוון ששלח לי קישור לדרייב דרך המייל?
@C-H כן
-
@C-H כן
@אנונימי1212 אתה יכול לנסות לשלוח שוב כי לא קיבלתי כלום
-
@אנונימי1212 אתה יכול לנסות לשלוח שוב כי לא קיבלתי כלום
-
@אלי-30 כנראה שלא..
בגלל זה הוא ביקש -
@אלי-30 כנראה שלא..
בגלל זה הוא ביקש@C-H תגיד לי שהורדת את הקובץ שאני יוכל למחוק אותו
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות