עזרה | שיאומי F22 PRO לא מגיב(מסף שחור)
-
@שניאור-שמח ניסיתי הוא כותב לי שגיאה
@mendigl10 אז עכשיו תנסה להחזיר אותם לתיקיה של כל הגרסה תבחר את הסופר ותנסה לצרוב.
-
@mendigl10 אז עכשיו תנסה להחזיר אותם לתיקיה של כל הגרסה תבחר את הסופר ותנסה לצרוב.
@שניאור-שמח התכוונת שאני אעביר או אעתיק? או שזה לא משנה?
-
@שניאור-שמח התכוונת שאני אעביר או אעתיק? או שזה לא משנה?
@mendigl10 העיקר שזה יהיה בתקיה
-
@mendigl10 העיקר שזה יהיה בתקיה
@שניאור-שמח סבבה,עכשיו מנסה זה לוקח כמה דקות
-
@שניאור-שמח סבבה,עכשיו מנסה זה לוקח כמה דקות
@mendigl10 בסדר תעדכן
-
@שניאור-שמח סבבה,עכשיו מנסה זה לוקח כמה דקות
@mendigl10 חשוב להסתכל טוב ולדייק!
-
@mendigl10 חשוב להסתכל טוב ולדייק!
@שניאור-שמח זה סיים, לנסות להפעיל את הפלאפון?
-
@שניאור-שמח זה סיים, לנסות להפעיל את הפלאפון?
@mendigl10 תוציא את הפון ותדליק
-
@mendigl10 תוציא את הפון ותדליק
@שניאור-שמח לא מגיב
-
@שניאור-שמח לא מגיב
@mendigl10 יש בטריה בפלאפון?
-
@mendigl10 יש בטריה בפלאפון?
@שניאור-שמח כן
-
@mendigl10 וואי אני לא יודע תנסה שוב לצרוב את הגרסה, לצרוב שוב רק את הסופר אבל לא להעביר אותם לתיקיה אחרת ותחבר למטען לפני ההדלקה.
-
@mendigl10 וואי אני לא יודע תנסה שוב לצרוב את הגרסה, לצרוב שוב רק את הסופר אבל לא להעביר אותם לתיקיה אחרת ותחבר למטען לפני ההדלקה.
@שניאור-שמח לא עובד
-
@שניאור-שמח לא עובד
@mendigl10 יש לך דרייברים במחשב נכון?
-
@mendigl10 יש לך דרייברים במחשב נכון?
@שניאור-שמח כן
-
@mendigl10 לא יודע מה להגיד לך. תנסה להוריד את כל הגרסה ושוב לצרוב אותה.
-
@mendigl10 איפה אני יכול להוריד את הדרייברים אני אנסה להתקין אותם שוב אולי בטעות פספסתי משהו
-
@mendigl10 איפה אני יכול להוריד את הדרייברים אני אנסה להתקין אותם שוב אולי בטעות פספסתי משהו
@mendigl10 תסתכל בנושא "צריבת גרסה.. הראשון ששלחת
-
@mendigl10 תסתכל בנושא "צריבת גרסה.. הראשון ששלחת
@שניאור-שמח תודה
-
@שניאור-שמח תודה
@mendigl10 תעדכן
תעשה לשחק אם זה אתה יודע פעם אחת לצרוב את הכול פעם שנייה רק את הסופר..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות