עזרה | החלפה לעיברית
-
קניתי את המכשיר מחול ואין בהגדרות עיברית מישהו בבקשה יודע מה עושים?
-
קניתי את המכשיר מחול ואין בהגדרות עיברית מישהו בבקשה יודע מה עושים?
@yedidya11071 רק לצרוב גירסה מחדש.. לא יודע אם יש בפורום בחינם
-
קניתי את המכשיר מחול ואין בהגדרות עיברית מישהו בבקשה יודע מה עושים?
@yedidya11071 איזה מכשיר?
-
@yedidya11071 איזה מכשיר?
@אנונימי1212 שיאומי qin1s+
-
@אנונימי1212 שיאומי qin1s+
@THMHE לא ראיתי את בקטגוריה..
@yedidya11071 יש גרסא חינמית פה בפורום אם אני לא טועה -
קניתי את המכשיר מחול ואין בהגדרות עיברית מישהו בבקשה יודע מה עושים?
@yedidya11071
לכאורה זה יעזור לך:
https://mitmachim.top/post/591672
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות