בעיה | התקנת ווינ' 11 נכשלת במחשב חדש בגל המחיצות
-
אני מתקין עכשיו על מחשב חדש ווינ' 11 ושהגעתי לשלב האחרון הוא כותב לי כך
"אין אפשרות להתקין ווינ' בדיסק זה. הדיסק הנבחר כולל טבלת מחיצות מסוג MBR. במערכות EFI, ניתן להתקין את ווינ' בדיסקים מסוג GPT בלבד.אין אפשרות להתקין את ווינ' בשטח דיסק זה יש להתקין את ווינ' במחיצה שאותחלה כ- NTFS"
עד כאן ההודעה
מה אני אמור לעשות כדי להמשיך -
אני מתקין עכשיו על מחשב חדש ווינ' 11 ושהגעתי לשלב האחרון הוא כותב לי כך
"אין אפשרות להתקין ווינ' בדיסק זה. הדיסק הנבחר כולל טבלת מחיצות מסוג MBR. במערכות EFI, ניתן להתקין את ווינ' בדיסקים מסוג GPT בלבד.אין אפשרות להתקין את ווינ' בשטח דיסק זה יש להתקין את ווינ' במחיצה שאותחלה כ- NTFS"
עד כאן ההודעה
מה אני אמור לעשות כדי להמשיך@yehuda2
בתוכנת מיני טול יש אפשרות להפוך את המחיצה לGPT, בלי לגרום שום נזק לחומר.
תעלה על המערכת הקיימת (או באון קי) מערכת הפעלה, תריץ את התוכנה, לחיצה ימנית על הדיס"ק המדובר, והמרה לGPT, לא לשכוח לאשר שינויים.
הנה דוגמא:

בדוגמא הוא נותן לי אופציה הפוכה - כי כבר יש לי GPT.
בהצלחה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות