זום בלכידת מסך ווידאו???
-
ראיתי כמה פעמים הדרכות ווידאו שבאמצע הסירטון יש זום על אוביקט מסוים ואח"כ חוזר לגודל הרגיל
אולי מישהו יודע באיזו תוכנה משתמשים כדי לבצע את הזום תוך לכידת המסך? (אני מקווה שיש כזה דבר, או אולי זה עריכה נפרדת אחרי הלכידה )
ראיתי שיש גם אפשרות של זכוכית מגדלת באמצע הלכידה
אם מישהו יודע על תוכנה ספציפית אשמח לשמוע
תודה רבה -
ראיתי כמה פעמים הדרכות ווידאו שבאמצע הסירטון יש זום על אוביקט מסוים ואח"כ חוזר לגודל הרגיל
אולי מישהו יודע באיזו תוכנה משתמשים כדי לבצע את הזום תוך לכידת המסך? (אני מקווה שיש כזה דבר, או אולי זה עריכה נפרדת אחרי הלכידה )
ראיתי שיש גם אפשרות של זכוכית מגדלת באמצע הלכידה
אם מישהו יודע על תוכנה ספציפית אשמח לשמוע
תודה רבה@ב-מ-ב-ל-יק איזה תוכנה יש לך?
לא שמעתי על זום בתוכנות החינמיות הנפוצות....
לגבי הסמן לעכבר, תלוי איזו תוכנה...... -
@ב-מ-ב-ל-יק איזה תוכנה יש לך?
לא שמעתי על זום בתוכנות החינמיות הנפוצות....
לגבי הסמן לעכבר, תלוי איזו תוכנה......@דאבל דווקא עם העכבר ראיתי שיש לי אפשרות אבל עם הזום או הזכוכית מגדלת לא ראיתי
אני משתמש בSnagit
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות