העברה לפורטל התוכן
-
type=routing_yemot routing_yemot_number=0799108620 title=פורטל התוכן -
@שמואל אמר בהעברה לפורטל התוכן:
type=menu
digits=10
10_digits_routing_yemot=yesאיפה שמים את זה? בקוד של התקייה הראשית או שקודם צריך להגדיר אותה לסוג שלוחה מסוים?
@צדיק-תמים שמים את זה בקוד של השלוחה.
זה בעצם שלוחת תפריט אם אפשרות לחיוג למערכת פנימית. -
@צדיק-תמים שמים את זה בקוד של השלוחה.
זה בעצם שלוחת תפריט אם אפשרות לחיוג למערכת פנימית.@שמואל אמר בהעברה לפורטל התוכן:
@צדיק-תמים שמים את זה בקוד של השלוחה.
זה בעצם שלוחת תפריט אם אפשרות לחיוג למערכת פנימית.אני רוצה שזה יהיה השלוחה הראשית
-
@שמואל אמר בהעברה לפורטל התוכן:
@צדיק-תמים שמים את זה בקוד של השלוחה.
זה בעצם שלוחת תפריט אם אפשרות לחיוג למערכת פנימית.אני רוצה שזה יהיה השלוחה הראשית
@צדיק-תמים אז תשים את זה בהגדרות מתקדמות של השלוחה הראשית
-
@צדיק-תמים אז תשים את זה בהגדרות מתקדמות של השלוחה הראשית
@שמואל אמר בהעברה לפורטל התוכן:
@צדיק-תמים אז תשים את זה בהגדרות מתקדמות של השלוחה הראשית
הקו לא עונה
איך מאפסים אותו? -
@שמואל אמר בהעברה לפורטל התוכן:
@צדיק-תמים אז תשים את זה בהגדרות מתקדמות של השלוחה הראשית
הקו לא עונה
איך מאפסים אותו?@צדיק-תמים אמר בהעברה לפורטל התוכן:
הקו לא עונה
איך מאפסים אותו?יכול להיות שהוא לא עונה בגלל העומס על הקווים בכל מקרה אפשר להגדיר שוב את קוד ברירת המחדל בשלוחה הראשית שזה
type=menuבהצלחה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות