באג | הצילו! מדליק את המחשב (וינדוס 7) ותוך כמה שניות עובר למסך כחול
-
@a-y-f אני יכול אולי לסרוק את הקשיח הזה עם דיסק טכנאים או ממחשב אחר, כי לא נראה לי שאפשר להספיק לעשות משהו על המחשב לפני שהוא עובר למסך הכחול
-
@טי-שירט אם תוכל להגיע עם דיסק טכנאים זה יהיה טוב, כי בפתרונות מביאים פקודות לתיקון מערכת הקבצים
-
@טי-שירט ייתכן שיהיה לך קצת מסובך.
אני לא יודע עם עובד גם בווינדוס 7, אבל תנסה לבצע הפעלה מחדש לאחר שהמחשב נדלק תוך כדי לחיצה רציפה על מקש ה shift זה אמור להביא אותך לאפשרויות מתקדמות כמו נד+קודת שחזור ושורת הפקודה ועוד... -
@a-y-f הדלקתי את המחשב עם שיפט והוא נדלק רגיל ומיד נפתח לי החלון הזה

המחשב בד"כ לא מחובר לרשת, יש ענין לחבר אותו או שעדיף להשאיר אותו כך? -
@a-y-f הדלקתי את המחשב עם שיפט והוא נדלק רגיל ומיד נפתח לי החלון הזה

המחשב בד"כ לא מחובר לרשת, יש ענין לחבר אותו או שעדיף להשאיר אותו כך? -
@a-y-f כתב בבאג | הצילו! מדליק את המחשב (וינדוס 7) ותוך כמה שניות עובר למסך כחול:
@טי-שירט הדלקת מחדש או הדלקת עם שיפט?
המחשב היה כבוי הדלקתי עם שיפט
בלי הפעלה מחדש -
@a-y-f לא השתמשתי בנקודת שחזור וכל זה אלא רק הפעלתי עם השיפט וזה הסתדר (לבינתיים) יש ענין לדעתך לחזור לנקודת שחזור?
וא"כ האם אני לא יאבד חומר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות