בעיה | הורדה מדרייב
-
היי למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה של סרטונים בדרייב שכשעושים הורדה הוא כותב לי ההורדה נכשלה?
תודה
@שרי-טרבלסי אולי מותקנת תוכנת וידאוף?
-
היי למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה של סרטונים בדרייב שכשעושים הורדה הוא כותב לי ההורדה נכשלה?
תודה
@שרי-טרבלסי הוא מתחיל להוריד ונתקע באמצע, או לא מתחיל בכלל?
אם לא מתחיל - זו חסימה. אולי מי שהעלה את הקובץ לא אישר הורדה.
אם מתחיל ונתקע, זו בעיה במהירות הרשת וכדומה, תורידו עם IDM או עם AirExplorer (חפשו בפורום). -
היי למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה של סרטונים בדרייב שכשעושים הורדה הוא כותב לי ההורדה נכשלה?
תודה
@שרי-טרבלסי לפעמים הוא לא נותן להוריד בגלל שהוא רושם שיש וירוס בקובץ
-
היי למישהו יש מושג מה יכולה להיות הבעיה של סרטונים בדרייב שכשעושים הורדה הוא כותב לי ההורדה נכשלה?
תודה
-
זה לא מתחיל בכלל, וגם אני חשבתי אולי זה בגלל חסימה
אך מה שמוזר זה שיש סרטונים שהוא מוריד ויש סרטונים שהוא כותב ההורדה נכשלהתודה בכל זאת לכולם
-
זה לא מתחיל בכלל, וגם אני חשבתי אולי זה בגלל חסימה
אך מה שמוזר זה שיש סרטונים שהוא מוריד ויש סרטונים שהוא כותב ההורדה נכשלהתודה בכל זאת לכולם
-
אז ככה הפיתרון הוא פשוט מאוד
או שבאמת מדובר בנטפרי או שפשוט חסמתם 'עוגיות':

פשוט תבטלו את הסימון הזה.. -
@אביעד
אבל בחלון רגיל כן יש עוגיות וגם בחלון רגיל לא נפתח להם!
הפתרון הוא פשוט להיכנס להגדרות בלחיצה על ה3 נקודות למעלה ללחוץ על הגדרות
לכתוב בשורת חיפוש Cookie
לבחור באופציה השלישית
וללחוץ קבלת כל קבצי הCookie -
בנטפרי לפעמים חוסםפ לי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות