שליחת הקלטות למייל בימות
-
מה קורה אם ההקלטה למעלה משעתיים (שיעור) והקובץ גדול, איפה ההגבלה בשליחה אוטומטית של הקלטות למייל?
-
מה קורה אם ההקלטה למעלה משעתיים (שיעור) והקובץ גדול, איפה ההגבלה בשליחה אוטומטית של הקלטות למייל?
@עורך-מקומי אמר בשליחת הקלטות למייל בימות:
מה קורה אם ההקלטה למעלה משעתיים (שיעור) והקובץ גדול, איפה ההגבלה בשליחה אוטומטית של הקלטות למייל?
תחפש ב api (לא בטוח פועל)
-
@עורך-מקומי אמר בשליחת הקלטות למייל בימות:
מה קורה אם ההקלטה למעלה משעתיים (שיעור) והקובץ גדול, איפה ההגבלה בשליחה אוטומטית של הקלטות למייל?
תחפש ב api (לא בטוח פועל)
פוסט זה נמחק! -
@עורך-מקומי אמר בשליחת הקלטות למייל בימות:
מה קורה אם ההקלטה למעלה משעתיים (שיעור) והקובץ גדול, איפה ההגבלה בשליחה אוטומטית של הקלטות למייל?
תחפש ב api (לא בטוח פועל)
@QJDTOP אני שואל על ימות. גם אם api, יש לך מישהו בחינם?
-
מה קורה אם ההקלטה למעלה משעתיים (שיעור) והקובץ גדול, איפה ההגבלה בשליחה אוטומטית של הקלטות למייל?
@עורך-מקומי אמר בשליחת הקלטות למייל בימות:
מה קורה אם ההקלטה למעלה משעתיים (שיעור) והקובץ גדול, איפה ההגבלה בשליחה אוטומטית של הקלטות למייל?
יש לך עניין לקבל במייל?
למה לא להוריד מהמערכת -
@עורך-מקומי אמר בשליחת הקלטות למייל בימות:
מה קורה אם ההקלטה למעלה משעתיים (שיעור) והקובץ גדול, איפה ההגבלה בשליחה אוטומטית של הקלטות למייל?
יש לך עניין לקבל במייל?
למה לא להוריד מהמערכת@שמואל לי אישית אין עניין בהקלטות גדולות. רק כבר כמה שאלו אותי בעניין...
סתם ככה, ההגבלה לגודל קובץ במייל, חוץ מהשולח, קיים גם במקבל? (כמובן שאני שואל על כל סוגי המייל למעט ok-mail של נתיב שגורם כאב ראש הזוי לאנשים ששולחים ברשימות תפוצה) -
@שמואל לי אישית אין עניין בהקלטות גדולות. רק כבר כמה שאלו אותי בעניין...
סתם ככה, ההגבלה לגודל קובץ במייל, חוץ מהשולח, קיים גם במקבל? (כמובן שאני שואל על כל סוגי המייל למעט ok-mail של נתיב שגורם כאב ראש הזוי לאנשים ששולחים ברשימות תפוצה)@עורך-מקומי אמר בשליחת הקלטות למייל בימות:
חוץ מהשולח, קיים גם במקבל?
כן.
יש לגוגל מגבלה.
אני יכול לשלוח לך כמה שאני רוצה עם שרת שלי אבל גוגל יחזירו לי שגיאה שההודעה גדולה מידי -
@עורך-מקומי אמר בשליחת הקלטות למייל בימות:
חוץ מהשולח, קיים גם במקבל?
כן.
יש לגוגל מגבלה.
אני יכול לשלוח לך כמה שאני רוצה עם שרת שלי אבל גוגל יחזירו לי שגיאה שההודעה גדולה מידי@שמואל זה השאלה מה המגבלה של הגודל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות