התראות מהמיל ישירות לשולחן העבודה
-
@bbn אמר בהתראות מהמיל ישירות לשולחן העבודה:
@המביט-לארץ לבנתים מצאתי משהו, ובדקתי אותו וזה עובד

תראה אם זה מתאים לך
https://chrome.google.com/webstore/detail/checker-plus-for-gmail/oeopbcgkkoapgobdbedcemjljbihmemj/relatedזה הכי טוב רק תיכנס בהגדרות שלו - תכניס בשורת הכתובת את זה
chrome-extension://oeopbcgkkoapgobdbedcemjljbihmemj/options.html#notifications
ותסמן את השורה הזאת
@beri-zip2 אמר בהתראות מהמיל ישירות לשולחן העבודה:
chrome-extension://oeopbcgkkoapgobdbedcemjljbihmemj/options.html#notifications
תודה רבה רבה עזרת לי מאוד!!

-
@bbn אמר בהתראות מהמיל ישירות לשולחן העבודה:
@beri-zip2 וכמובן צריך לעשות גם את זה נכון ?
https://www.y4pc.co.il/12-17-guides/how-to-enable-gmail-desktop-notifications.html@bbn לא
זה לא קשור -
מעלה כאן את הגרסה האחרונה של התוסף הנ"ל למנוטפרים הפיירפוקסיים שביננו:
checker_plus_for_gmailtm-22.0.2.8-fx.xpi@beri-zip2 אמר בהתראות מהמיל ישירות לשולחן העבודה:
זה הכי טוב רק תיכנס בהגדרות שלו - תכניס בשורת הכתובת את זה
chrome-extension://oeopbcgkkoapgobdbedcemjljbihmemj/options.html#notifications
ותסמן את השורה הזאת
זה לא יעבוד בפיירפוקס
-
@המביט-לארץ לבנתים מצאתי משהו, ובדקתי אותו וזה עובד

תראה אם זה מתאים לך
https://chrome.google.com/webstore/detail/checker-plus-for-gmail/oeopbcgkkoapgobdbedcemjljbihmemj/related -
@bbn אמר בהתראות מהמיל ישירות לשולחן העבודה:
@המביט-לארץ לבנתים מצאתי משהו, ובדקתי אותו וזה עובד

תראה אם זה מתאים לך
https://chrome.google.com/webstore/detail/checker-plus-for-gmail/oeopbcgkkoapgobdbedcemjljbihmemj/relatedזה הכי טוב רק תיכנס בהגדרות שלו - תכניס בשורת הכתובת את זה
chrome-extension://oeopbcgkkoapgobdbedcemjljbihmemj/options.html#notifications
ותסמן את השורה הזאת
@beri-zip2 אמר בהתראות מהמיל ישירות לשולחן העבודה:
chrome-extension://oeopbcgkkoapgobdbedcemjljbihmemj/options.html#notifications
איפה רושמים את זה בדיוק?
-
@beri-zip2 אמר בהתראות מהמיל ישירות לשולחן העבודה:
chrome-extension://oeopbcgkkoapgobdbedcemjljbihmemj/options.html#notifications
איפה רושמים את זה בדיוק?
@יעקב-מ-פינס אמר בהתראות מהמיל ישירות לשולחן העבודה:
@beri-zip2 אמר בהתראות מהמיל ישירות לשולחן העבודה:
chrome-extension://oeopbcgkkoapgobdbedcemjljbihmemj/options.html#notifications
איפה רושמים את זה בדיוק?
אחרי שהתקנת את התוסף אתה מכניס את זה בשורת הכתובת בדפדפן
-
א אמרתי אני יודע התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

