עזרה | דחוף -תמיכה ב ESIM
-
שלום לכולם
יש לי שיאומי F21 PRO (אלי אקספרס)
ידוע למישהו אם הוא תומך בESIM
אשמח למידע מהר יש לי טיסה שבוע הבאתודה לכולם
-

-
@יהודי-וזהו מה הקשר???
ואני בטוח שלא תומך -
@יהודי-וזהו מה הקשר???
ואני בטוח שלא תומך@אברהם-א מה זה אומר מה הקשר
את האמת שאני לא בדיוק יודע מה זה ESIM
אשמח להסבר -
@אברהם-א מה זה אומר מה הקשר
את האמת שאני לא בדיוק יודע מה זה ESIM
אשמח להסבר -
@אברהם-א מה זה אומר מה הקשר
את האמת שאני לא בדיוק יודע מה זה ESIM
אשמח להסבר@יהודי-וזהו כתב בעזרה | דחוף -תמיכה ב ESIM:
@אברהם-א מה זה אומר מה הקשר
את האמת שאני לא בדיוק יודע מה זה ESIM
אשמח להסבראז כדאי קודם כל לשאול מה זה e SIM ואז האם זה תומך..
-
פוסט זה נמחק!
-
שלום לכולם
יש לי שיאומי F21 PRO (אלי אקספרס)
ידוע למישהו אם הוא תומך בESIM
אשמח למידע מהר יש לי טיסה שבוע הבאתודה לכולם
@יהודי-וזהו כתב בעזרה | דחוף -תמיכה ב ESIM:
ידוע למישהו אם הוא תומך בESIM
הוא לא תומך.
תמיכה בesim דורש רכיב פיזי שמאפשר איחסון מקומי של מערכת הקבצים של הסים.
השיאומי לא תומך בזה ואין דרך לעשות שהוא יתמוך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות