לא ניתן למחוק את התיקיה
-
@איש-ימיני אין לי מושג למה 3/4 מהתוכנות שדל ירון הם כאלה, אבל ברוך הבא לעולם התוכנות המפוקפקות של ירון (שיושב היום בכלא) לי אין כל בעיה עם התוכנות שלו, ולא משנה למה.
-
@איש-ימיני אין לי מושג למה 3/4 מהתוכנות שדל ירון הם כאלה, אבל ברוך הבא לעולם התוכנות המפוקפקות של ירון (שיושב היום בכלא) לי אין כל בעיה עם התוכנות שלו, ולא משנה למה.
@ביוס אמר בלא ניתן למחוק את התיקיה:
אבל ברוך הבא לעולם התוכנות המפוקפקות של ירון (שיושב היום בכלא)
מקור?
-
@ביוס אמר בלא ניתן למחוק את התיקיה:
אבל ברוך הבא לעולם התוכנות המפוקפקות של ירון (שיושב היום בכלא)
מקור?
-
@ביוס כלומר אין שום מקור לכך
-
@ביוס כלומר אין שום מקור לכך
-
@A0533057932 לא קשור אלי הפגיעה שלך בכותבים האלה..
@ביוס שם לא נאמר שיושב בכלא
וכן הפורום הוא לא מקור לחדשות

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות