בעיה | שמות תיקיות מוזרות
-
אחרי איפוס והתקנה של גירסת 1.1.1, אני רואה שבתיקית data/app כל השמות של התיקיות הפנימיות (שזה כל אחד אפליקציה אחרת) נהיו מוזרות בלי משמעות, כל מיני אותיות בלי קשר שמתחילות ב==
האם מישהו מכיר את הבעייה ויודע מה הפיתרון? -
@צארלס3
זה הנתיב לאפליקציות צד שלישי וזה לא מוזר ככה זה@אני-אני-אני אני בטוח שלפני האיפוס זה לא היה ככה
-
@אני-אני-אני אני בטוח שלפני האיפוס זה לא היה ככה
-
@צארלס3
אם כך תשמח שאחרי האיפוס זה בסתדר

@אני-אני-אני
אני מנסה להפוך אפליקציה לסיסטם עם systemizer דרך magisk, אבל כשהחא טוען רשימת אפליקציות הוא לא כותב כלום, רשימה ריקה. ואני חושב זה בגלל זה -
@אני-אני-אני
אני מנסה להפוך אפליקציה לסיסטם עם systemizer דרך magisk, אבל כשהחא טוען רשימת אפליקציות הוא לא כותב כלום, רשימה ריקה. ואני חושב זה בגלל זה -
@צארלס3
למה אתה עושה דרך זה? אחרי איפוס זה ימחק
כך את קובץ ה apk תן לו הרשאות 644 ותעביר אותה לתיקיית system/app ותפעיל מחדש
אם האפליקציה כבר מותקנת תסיר אותה לפני הפעלה מחדש אחרת תאלץ לאפס את הטלפון שלך@אני-אני-אני אין דרך בלי להסיר את המותקנת?
אני מפחד שההגדרות ימחקו.
זה אפליקציה של סינון נטספרק. בלי לשים כסיסטם זה נכבה כל הזמן. אבל אם אני מסיר ושוב מתקין אצטרך לעשות רישום מחדש.
תודה -
@אני-אני-אני אין דרך בלי להסיר את המותקנת?
אני מפחד שההגדרות ימחקו.
זה אפליקציה של סינון נטספרק. בלי לשים כסיסטם זה נכבה כל הזמן. אבל אם אני מסיר ושוב מתקין אצטרך לעשות רישום מחדש.
תודה -
אחרי איפוס והתקנה של גירסת 1.1.1, אני רואה שבתיקית data/app כל השמות של התיקיות הפנימיות (שזה כל אחד אפליקציה אחרת) נהיו מוזרות בלי משמעות, כל מיני אותיות בלי קשר שמתחילות ב==
האם מישהו מכיר את הבעייה ויודע מה הפיתרון?@צארלס3 כתב בבעיה | שמות תיקיות מוזרות:
אחרי איפוס והתקנה של גירסת 1.1.1, אני רואה שבתיקית data/app כל השמות של התיקיות הפנימיות (שזה כל אחד אפליקציה אחרת) נהיו מוזרות בלי משמעות, כל מיני אותיות בלי קשר שמתחילות ב==
האם מישהו מכיר את הבעייה ויודע מה הפיתרון?ככה זה ב1.1.1
-
@צארלס3 כתב בבעיה | שמות תיקיות מוזרות:
אחרי איפוס והתקנה של גירסת 1.1.1, אני רואה שבתיקית data/app כל השמות של התיקיות הפנימיות (שזה כל אחד אפליקציה אחרת) נהיו מוזרות בלי משמעות, כל מיני אותיות בלי קשר שמתחילות ב==
האם מישהו מכיר את הבעייה ויודע מה הפיתרון?ככה זה ב1.1.1
-
@מישהו12
זה רק בגירסא הזו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות