בירור | סלפי לפורץ
-
יש אזושהי אפליקציה אולי שעושה סלפי למי שעושה קו לא נכון
אם יש אשמח אם מישהו יוכל להשאיר פה את זה
תודה -
יש אזושהי אפליקציה אולי שעושה סלפי למי שעושה קו לא נכון
אם יש אשמח אם מישהו יוכל להשאיר פה את זה
תודה@אודי-דיאמנט SMART APP LOCK
-
יש אזושהי אפליקציה אולי שעושה סלפי למי שעושה קו לא נכון
אם יש אשמח אם מישהו יוכל להשאיר פה את זה
תודה@אודי-דיאמנט כתב בבירור | סלפי לפורץ:
יש אזושהי אפליקציה אולי שעושה סלפי למי שעושה קו לא נכון
אם יש אשמח אם מישהו יוכל להשאיר פה את זה
תודהאפשרי אם מקרודרויד מאד קל
https://mitmachim.top/topic/51913/שיתוף-קובץ-מאקרו-שכל-פעם-שפותחים-את-הטלפון-הוא-מצלם/11 -
@אודי-דיאמנט SMART APP LOCK
-
יש אזושהי אפליקציה אולי שעושה סלפי למי שעושה קו לא נכון
אם יש אשמח אם מישהו יוכל להשאיר פה את זה
תודה@אודי-דיאמנט כתב בבירור | סלפי לפורץ:
יש אזושהי אפליקציה אולי שעושה סלפי למי שעושה קו לא נכון
אם יש אשמח אם מישהו יוכל להשאיר פה את זה
תודה -
@אודי-דיאמנט כתב בבירור | סלפי לפורץ:
יש אזושהי אפליקציה אולי שעושה סלפי למי שעושה קו לא נכון
אם יש אשמח אם מישהו יוכל להשאיר פה את זה
תודה@צצצצצ כתב בבירור | סלפי לפורץ:
@אודי-דיאמנט כתב בבירור | סלפי לפורץ:
יש אזושהי אפליקציה אולי שעושה סלפי למי שעושה קו לא נכון
אם יש אשמח אם מישהו יוכל להשאיר פה את זה
תודהיש מצב אתה מעלה את זה לפורום
-
@צצצצצ כתב בבירור | סלפי לפורץ:
@אודי-דיאמנט כתב בבירור | סלפי לפורץ:
יש אזושהי אפליקציה אולי שעושה סלפי למי שעושה קו לא נכון
אם יש אשמח אם מישהו יוכל להשאיר פה את זה
תודהיש מצב אתה מעלה את זה לפורום
-
@צצצצצ כתב בבירור | סלפי לפורץ:
העלו את זה לחנות אפליקציות של נטפרי, אבל לא עובד, לי לא מצלם כלום, האם יש איזהו משהו שצריך להגדיר?
-
@צצצצצ כתב בבירור | סלפי לפורץ:
העלו את זה לחנות אפליקציות של נטפרי, אבל לא עובד, לי לא מצלם כלום, האם יש איזהו משהו שצריך להגדיר?
@menajemmendel צריך ללחוץ על הכפתור העגול הגדול
או שלא נתת את ההרשאות שהוא ביקש -
@menajemmendel צריך ללחוץ על הכפתור העגול הגדול
או שלא נתת את ההרשאות שהוא ביקש@צצצצצ כתב בבירור | סלפי לפורץ:
@menajemmendel צריך ללחוץ על הכפתור העגול הגדול
או שלא נתת את ההרשאות שהוא ביקשמוזר מאד, לי לא ביקש שום הרשאות, וגם אין שום כפתור עגול גדול, יש רק כפתור כחול מרובה PICTURES TAKEN והוא ריק,
והאופציום SEND EMAIL ו LOCATION TRACKER שהם צריכים גירסת פרמיום
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
