בעיה | צריבת רוט למכשיר נתקע
-
ב"ה
שלום, אני צרבתי למכשיר שלי רוט עם קינגו רוט, לאחר זמן מה הורדתי את הרוט, וכעת שאני בא לצרוב מחדש את הרוט, הוא נתקע על 35 אחוז, ואמנם הייתה פעם אחת שהגיע ל98 אחוז, אבל גם אז המכשיר לא השתרש....
מה יכול להיות הבעיה ? -
@אבי_770 יכול להיות שההגדרות בגוגל פליי (אם יש לך גוגל פליי) תוקעות את הרוט,
הפיתרון הוא לאפס את הגוגל פליי ואם המכשיר תקוע אז נראה לי שצריך לצרוב גירסא על המכשיר, בהצלחה. -
ב"ה
שלום, אני צרבתי למכשיר שלי רוט עם קינגו רוט, לאחר זמן מה הורדתי את הרוט, וכעת שאני בא לצרוב מחדש את הרוט, הוא נתקע על 35 אחוז, ואמנם הייתה פעם אחת שהגיע ל98 אחוז, אבל גם אז המכשיר לא השתרש....
מה יכול להיות הבעיה ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות