בקשה | צריבת גירסא לבד לREDMI GO
-
@יהודי-וזהו
https://mitmachim.top/post/671208
ושוב אם יש לך חשבון גוגל פעיל אתה תאלץ להזין אותו או את הסיסמא של המכשיר כדי להיכנס@אני-אני-אני המכשיר אמור להתכבות או מה
-
@יהודי-וזהו
מצוין
עכשיו תרד ארבע שורות עם לחצן ווליום תחתון ותלחץ על כיבוי לאשר אח"כ עוד פעם לחיצה על ווליום תחתון וכיבוי לאישור
כל התוכן נמחק -
@אני-אני-אני המכשיר אמור להתכבות או מה
@יהודי-וזהו
להריץ כמה שורות מצד שמאל למטה ואז תלחץ על האפשרות הראשונה שיש והטלפון אמור להידלק -
@אני-אני-אני צלם מסך
-
@יהודי-וזהו
תלחץ על לחצן הכיבוי -
@יהודי-וזהו
להריץ כמה שורות מצד שמאל למטה ואז תלחץ על האפשרות הראשונה שיש והטלפון אמור להידלק@אני-אני-אני לעשות POWER OFF??
-
@אני-אני-אני לעשות POWER OFF??
@יהודי-וזהו
עכשיו אתה אמור לנסות להפעיל את הפון ולראות אם הוא עובד -
@אני-אני-אני לעשות POWER OFF??
-
לקח לו זמן
בסוף הוא נדלקתודה רבה לכם @אני-אני-אני ו@yos

-
@אני-אני-אני מצטער שלא יכול לתת לך לייקים
תודה רבה רבה (אין לי מוניטין) -
@אני-אני-אני צלם מסך
@yos מצטער שלא יכולתי לתת לך לייקים
תודה רבה רבה (אין לי מוניטין)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
