בעיה | בעיה במגע לאחר צריבת קושחה ל soyes x11s
-
צרבתי קושחה לפי כל הנתונים שהיו לי שזה מתאים ועכשיו המגע נדפק
כאילו אני לוחץ על משהו ונלחץ במקום אחר במסך
יש למישהו אולי בוט מקורי למכשיר הנ''ל?
או קושחה? או גיבוי מלא?
תודה רבה! -
צרבתי קושחה לפי כל הנתונים שהיו לי שזה מתאים ועכשיו המגע נדפק
כאילו אני לוחץ על משהו ונלחץ במקום אחר במסך
יש למישהו אולי בוט מקורי למכשיר הנ''ל?
או קושחה? או גיבוי מלא?
תודה רבה!???
-
???
-
@מנדל-0 כתב בבעיה | בעיה במגע לאחר צריבת קושחה ל soyes x11s:
ותחפש בDAX יש שם קושחא
משם מה שצרבתי, צרבתי דרך SP FLASH TOOL
-
@מנדל-0 כתב בבעיה | בעיה במגע לאחר צריבת קושחה ל soyes x11s:
ותחפש בDAX יש שם קושחא
משם מה שצרבתי, צרבתי דרך SP FLASH TOOL
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות