בירור | לגבי המדריך הזה
-
@שניאור-שמח את הכל
@danidani עשית הפעלה מחדש?
-
@danidani עשית הפעלה מחדש?
@שניאור-שמח כן
-
@שניאור-שמח כן
@danidani איזה טלפון יש לך?
חשוב שתפרט.. -
@danidani איזה טלפון יש לך?
חשוב שתפרט..@שניאור-שמח f 21 pro
-
@שניאור-שמח f 21 pro
-
@שניאור-שמח f 21 pro
@danidani
תעלה צילו"מלגבי שלא היה לך בהגדרות אני מבין שלא ערכת נכון את ה swipe_up בקובץ ה framework , ערכת שוב וזה הסתדר לך,
לגבי החץ של החזור אם אני מבין נכון את כוונתך שמדובר בחץ הדיפולטיבי שיש במכשירים באנש"ק למשל אזי שהוא לא אמור להעלם -
@danidani
תעלה צילו"מלגבי שלא היה לך בהגדרות אני מבין שלא ערכת נכון את ה swipe_up בקובץ ה framework , ערכת שוב וזה הסתדר לך,
לגבי החץ של החזור אם אני מבין נכון את כוונתך שמדובר בחץ הדיפולטיבי שיש במכשירים באנש"ק למשל אזי שהוא לא אמור להעלם@אני-אני-אני הנה
![Screenshot_20230726-170226[1].png](/assets/uploads/files/1690380293225-screenshot_20230726-170226-1.png)
-
@אני-אני-אני הנה
![Screenshot_20230726-170226[1].png](/assets/uploads/files/1690380293225-screenshot_20230726-170226-1.png)
-
@אני-אני-אני הנה
![Screenshot_20230726-170226[1].png](/assets/uploads/files/1690380293225-screenshot_20230726-170226-1.png)
-
@danidani הבנתי אותך לגבי החזור באמת אפליקציות לא מערכת אין את זה ולגבי המחוות לא זה לא הסתדר רק שזה לא ככ חשוב לי לכן מחקתי
-
@danidani הבנתי אותך לגבי החזור באמת אפליקציות לא מערכת אין את זה ולגבי המחוות לא זה לא הסתדר רק שזה לא ככ חשוב לי לכן מחקתי
-
@danidani
ערכת מ false ל teue את הערך swipe_up באפליקציה fremwork ?@אני-אני-אני אין לי חיפוש בהגדרות
-
@danidani
ערכת מ false ל teue את הערך swipe_up באפליקציה fremwork ?@אני-אני-אני כתב בבירור | לגבי המדריך הזה:
ערכת מ false ל teue את הערך swipe_up באפליקציה fremwork ?
כן
-
@אני-אני-אני אין לי חיפוש בהגדרות
-
@אני-אני-אני כתב בבירור | לגבי המדריך הזה:
ערכת מ false ל teue את הערך swipe_up באפליקציה fremwork ?
כן
@danidani
והערך ב build prop הורדת את ה #
לדעתי הבעיה היא שלא ערכת נכון את האפליקציה משלב ב צלם את הערך שערכתאם אתה רוצה זה האפליקציה כשהיא ערוכה כבר framework-res.apk
גבה לפני כן את שלך למקרה ויהיה חוסר התאמה למכשיר שלך מאי אלו סיבות -
@Harwona אין שם למטה כלום וראיתי פעם איך זה נראה זה בכלל אמור להיות מעל האפשרות של 3 לחצנים ולא מתחת!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
![Screenshot_20230726-170712[1].png](/assets/uploads/files/1690380461939-screenshot_20230726-170712-1.png)