הודעה - מאיזה שלוחה מגיע הצינתוק
-
איך אפשר לעשות הודעה בתחילת הקו - מהיכן מגיע הצינתוק
או לחילופין, באיזו שלוחה ממתינה לך הודעה? -
איך אפשר לעשות הודעה בתחילת הקו - מהיכן מגיע הצינתוק
או לחילופין, באיזו שלוחה ממתינה לך הודעה?@ישבב-הסופר תקליט בהודעה ותעלה... שלום רב, [תאריך] ממתינות הודעות בשלוחות וכו'
-
אני רוצה אוטומטי
לא כל פעם מחדש -
אני רוצה אוטומטי
לא כל פעם מחדש@ישבב-הסופר אני לא מונח כ"כ בתחום, אבל אם ישנה אפשרות של קודים שמשתנים לפי התאריך, כמות הודעות והגדרת השלוחה (כולל רובוט), והחלפה אוטומטית לפי תאריך?
-
@ישבב-הסופר רעיון פשוט שעשיתי.
אם יש לך 2 מספרים בקו. תגדיר שאם יש הודעה בשלוחה 1 מגיע מס' X במערכת ואם מגיע משלוחה אחרת יוצא זיהוי XX.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות