שיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום
-
@שניאור-שמח מעלה עכשיו
עכשיו חילצתי מחיצות ולא יצא הקובץ סופר זה מה שחילצתי
איך אני מחלץ את SUPER?
@אני-אני-אני -
@yosef368
עד כמה שאני יודע זה אמור להיות מחולץ לבד מה בחרת בתוכנת WWR ?@אני-אני-אני build a clean firmware
-
@אני-אני-אני build a clean firmware
@שניאור-שמח אם אני אביא לך SUPER מקושחה אחרת?
-
@אני-אני-אני build a clean firmware
-
@yosef368
אני לא כ"כ מנוסה בזה אבל מוזר שהוא לא יצא קובץ כזה@אני-אני-אני אני לא זוכר מה פעם שעברה חירבשתי שכן יצא לי SUPER
-
@אני-אני-אני אני לא זוכר מה פעם שעברה חירבשתי שכן יצא לי SUPER
-
@yosef368
בעיקרון האפשרות הימנית למטה אמורה להניב לך תוצאות
אבל שוב אני לא כ"כ התנסיתי בזה שאוכל לומר בוודאות@אני-אני-אני מנסה
לא חילץ. לא יודע מה לעשות @שניאור-שמח -
@אני-אני-אני מנסה
לא חילץ. לא יודע מה לעשות @שניאור-שמח -
@yosef368
מה תכלס לגביך הצלחת לצרוב את הקושחה?@אני-אני-אני מה אני עושה?
-
@שניאור-שמח אם אני אביא לך SUPER מקושחה אחרת?
@yosef368 כתב בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:
@שניאור-שמח אם אני אביא לך SUPER מקושחה אחרת?
@אני-אני-אני מה אתה אומר?
-
@yosef368
מה תכלס לגביך הצלחת לצרוב את הקושחה?@אני-אני-אני צרבתי קושחה אחרת מקוסטמת ואני ממש מרוצה ממנה היא עם סיבוב מסך
-
@אני-אני-אני צרבתי קושחה אחרת מקוסטמת ואני ממש מרוצה ממנה היא עם סיבוב מסך
@yosef368 אז אולי תשלח לי?
-
@yosef368 אז אולי תשלח לי?
-
@yosef368 יש לי אתרוג וזה חסום.. אתה יכול בבקשה לשלוח לי דרך אחרת?
-
@אני-אני-אני צרבתי קושחה אחרת מקוסטמת ואני ממש מרוצה ממנה היא עם סיבוב מסך
-
@yosef368 היא עם וואיפי? חנות שירותי גוגל?
-
@שניאור-שמח @אני-אני-אני
סיבוב מובנה הצלחתי ברוך ה' להפקיד עם זה צ'ק היום!
והיא עם הכל צריך לטפל בה ולהכשיר אותה היא עם רוט
יש לה דבר אחד מעצבן שכשמקישים מספרים בתפריט הראשי במקום לחייג זה שולח לגוגל אם אצליח להתגבר על זה זה יהיה מושלם
שולח לך במגיקוד
מכווץ מחדש ושולח זה יקח קצת זמן.
אגב איזה גירסה יש לך בינתיים? -
@שניאור-שמח @אני-אני-אני
סיבוב מובנה הצלחתי ברוך ה' להפקיד עם זה צ'ק היום!
והיא עם הכל צריך לטפל בה ולהכשיר אותה היא עם רוט
יש לה דבר אחד מעצבן שכשמקישים מספרים בתפריט הראשי במקום לחייג זה שולח לגוגל אם אצליח להתגבר על זה זה יהיה מושלם
שולח לך במגיקוד
מכווץ מחדש ושולח זה יקח קצת זמן.
אגב איזה גירסה יש לך בינתיים?@yosef368 כתב בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:
מספרים בתפריט הראשי במקום לחייג זה שולח לגוגל
לכרום?
-
@yosef368 כתב בשיתוף | בקשות רומים מחברי הפורום:
מספרים בתפריט הראשי במקום לחייג זה שולח לגוגל
לכרום?
@אני-אני-אני נראלי לאוקיי גוגל

-
@שניאור-שמח @אני-אני-אני
סיבוב מובנה הצלחתי ברוך ה' להפקיד עם זה צ'ק היום!
והיא עם הכל צריך לטפל בה ולהכשיר אותה היא עם רוט
יש לה דבר אחד מעצבן שכשמקישים מספרים בתפריט הראשי במקום לחייג זה שולח לגוגל אם אצליח להתגבר על זה זה יהיה מושלם
שולח לך במגיקוד
מכווץ מחדש ושולח זה יקח קצת זמן.
אגב איזה גירסה יש לך בינתיים?@שניאור-שמח זה בהעלאה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות