בעיה | מייל מבקש אימות
-
כמה מחבריי נתקלו בימים האחרונים שלא יכולים להיכנס לאיימיל שלהם
ומבקש אימות
ולחלק שולח הודעה טלפונית ולחלק לאלא עשו אף פעם איימיל לשחזור חשבון
ויש להם מספר כשר- מה אפשר לעשות כשנחסם ואומר תחכה ועברו כמה ימים ולא נותן אפשרות ?
- מה אפשר לעשות כשאומר ששולח התקשרות ולא שולח ?
-
כמה מחבריי נתקלו בימים האחרונים שלא יכולים להיכנס לאיימיל שלהם
ומבקש אימות
ולחלק שולח הודעה טלפונית ולחלק לאלא עשו אף פעם איימיל לשחזור חשבון
ויש להם מספר כשר- מה אפשר לעשות כשנחסם ואומר תחכה ועברו כמה ימים ולא נותן אפשרות ?
- מה אפשר לעשות כשאומר ששולח התקשרות ולא שולח ?
-
כמה מחבריי נתקלו בימים האחרונים שלא יכולים להיכנס לאיימיל שלהם
ומבקש אימות
ולחלק שולח הודעה טלפונית ולחלק לאלא עשו אף פעם איימיל לשחזור חשבון
ויש להם מספר כשר- מה אפשר לעשות כשנחסם ואומר תחכה ועברו כמה ימים ולא נותן אפשרות ?
- מה אפשר לעשות כשאומר ששולח התקשרות ולא שולח ?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות