עזרה | בבקשה עזרה דחופה בהתקנת וינדוס חינם נראה לי 11 הכי מתקדם. מישהו??
-
@סקרן-להבין בשבילי זה קריטי!!...
כי כרגע גם מחקתי בעצת מישהו את האוופיס ואין לי וורד ופאוור פוינט וכו'... -
@משה-מזרחי על מה ללחוץ???

-
@משה-מזרחי על מה ללחוץ???

@גרפיקאית-מתקדמת-0
תורידי את זה
https://did.li/0KhIwואם את מסתבכת בהתקנה תפתחי נושא חדש מתאים
-
@משה-מזרחי על מה ללחוץ???

@גרפיקאית-מתקדמת-0 @משה-מזרחי קודם כל ללחוץ על אנטי וירוס.. -
@גרפיקאית-מתקדמת-0 @משה-מזרחי קודם כל ללחוץ על אנטי וירוס.. -
@סקרן-להבין
זה קובץ ISO
לא צריך להשבית@משה-מזרחי טוב לדעת!
-
@סקרן-להבין
זה קובץ ISO
לא צריך להשבית@משה-מזרחי כתב בעזרה | בבקשה עזרה דחופה בהתקנת וינדוס חינם נראה לי 11 הכי מתקדם. מישהו??:
לא צריך להשבית
צריך בהחלט לפני ההתקנה (אא"כ זה השתנה...)
-
@משה-מזרחי כתב בעזרה | בבקשה עזרה דחופה בהתקנת וינדוס חינם נראה לי 11 הכי מתקדם. מישהו??:
לא צריך להשבית
צריך בהחלט לפני ההתקנה (אא"כ זה השתנה...)
-
@סקרן-להבין בשבילי זה קריטי!!...
כי כרגע גם מחקתי בעצת מישהו את האוופיס ואין לי וורד ופאוור פוינט וכו'...@גרפיקאית-מתקדמת-0
נראה שקצת בלבלו אותך (כולל אני
) .
נעשה סדר.
יש לך ווינדוס 11. מזל טוב.
בהזדמנות תורידי את כל העדכונים ותתקיני. אחר כך תעשי למחשב ריסטארט, או בעברית - הפעלה מחדש.
לגבי אופיס - תתקיני אותו גם כן בזמנך. בהצלחה. -
@גרפיקאית-מתקדמת-0
נראה שקצת בלבלו אותך (כולל אני
) .
נעשה סדר.
יש לך ווינדוס 11. מזל טוב.
בהזדמנות תורידי את כל העדכונים ותתקיני. אחר כך תעשי למחשב ריסטארט, או בעברית - הפעלה מחדש.
לגבי אופיס - תתקיני אותו גם כן בזמנך. בהצלחה.@אדי-המתכנת תודה רבה לכולם הסתדרתי!!

-
Y Yanky התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות