שאלה | רוט לאנדרואיד 8.1 ושליטה בוויפיי
-
@yosef368 בדיוק. במקרים חריגים תצטרך לצרוב את כל המחיצות (כמובן שלכן כדאי לגבות גיבוי מלא) אבל לרוב אתה לא תזדקק לזה אלא רק לכמה מחיצות בודדות, בעיקר system ו boot&recovery
-
@yosef368 בפתיחת בוטלואדר הנגן מתאפס. בצריבת רוט הנגן לא מתאפס.
Rom זה כל המחיצות שנדרשות בשביל לצרוב מערכת הפעלה תואמת למכשיר. -
-
-
@yosef368 אם תבצע מדוייק את המדריך לא אמור להיות בעיה, בכל אופן אם אתה חושש לבעיות תגבה את המחיצות שלך לפני ביצוע רוט, תוכל לעשות זאת עם המדריך הזה או עם המדריך הזה
-
@yosef368 אם תבצע מדוייק את המדריך לא אמור להיות בעיה, בכל אופן אם אתה חושש לבעיות תגבה את המחיצות שלך לפני ביצוע רוט, תוכל לעשות זאת עם המדריך הזה או עם המדריך הזה
-
-
-
@ביישן למה כתוב במדריך שזה כן מאפס את המכשיר או שרק הפקודה הזאת fastboot flashing unlock מאפסת. בכל אופן עשיתי את הפקודה הראשונה סיימתי והנגן על מסך שחור וזה כן איפס לי את המכשיר בסוף

-
@ביישן למה כתוב במדריך שזה כן מאפס את המכשיר או שרק הפקודה הזאת fastboot flashing unlock מאפסת. בכל אופן עשיתי את הפקודה הראשונה סיימתי והנגן על מסך שחור וזה כן איפס לי את המכשיר בסוף

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
️
ניסתי להגדיל את החלון וזה לא עזר
