דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. עזרה | בבקשה עזרה דחופה בהתקנת וינדוס חינם נראה לי 11 הכי מתקדם. מישהו??

עזרה | בבקשה עזרה דחופה בהתקנת וינדוס חינם נראה לי 11 הכי מתקדם. מישהו??

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
71 פוסטים 11 כותבים 3.1k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ג גרפיקאית מתקדמת 0

    @יוסי-רחמים עשיתי ופתחתי וזה כותב לי....צילום מסך 2023-07-16 204516.png
    אהבל לא השתנה לי כלום בתצוגה וגם לא הופעל המחשב מחדש איך זה יכול להיות?

    משה מזרחימ מנותק
    משה מזרחימ מנותק
    משה מזרחי
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #36

    @גרפיקאית-מתקדמת-0
    תעשי הפעלה מחדש
    תראי אם משתנה משהו

    הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • משה מזרחימ משה מזרחי

      @גרפיקאית-מתקדמת-0
      תעשי הפעלה מחדש
      תראי אם משתנה משהו

      ג מנותק
      ג מנותק
      גרפיקאית מתקדמת 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי גרפיקאית מתקדמת 0
      #37

      @משה-מזרחי אוקיי אנסה..
      אני לחצתי על האפשרות הראשונה זה בסדר? או שהייתי צריכה ללחוץ על השני?צילום מסך 2023-07-16 204843.png

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ג גרפיקאית מתקדמת 0

        @יוסי-רחמים עשיתי ופתחתי וזה כותב לי....צילום מסך 2023-07-16 204516.png
        אהבל לא השתנה לי כלום בתצוגה וגם לא הופעל המחשב מחדש איך זה יכול להיות?

        י מנותק
        י מנותק
        יוסי רחמים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #38

        @גרפיקאית-מתקדמת-0
        אפשרות אחרת להתקנת WINDOWS 11

        תורידי את זה
        aca394ae-3a15-480e-8382-bc1bfd21b68e-image.png
        ואז ירד קובץ ISO,תלחצי עליו פעמיים ואז הוא יפתח
        2d845391-9f64-4cad-ba4a-8c1f58f5e20b-image.png
        תפעילי את SETUP.EXE

        ד תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י יוסי רחמים

          @גרפיקאית-מתקדמת-0
          אפשרות אחרת להתקנת WINDOWS 11

          תורידי את זה
          aca394ae-3a15-480e-8382-bc1bfd21b68e-image.png
          ואז ירד קובץ ISO,תלחצי עליו פעמיים ואז הוא יפתח
          2d845391-9f64-4cad-ba4a-8c1f58f5e20b-image.png
          תפעילי את SETUP.EXE

          ד מנותק
          ד מנותק
          דורש טוב
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #39

          @יוסי-רחמים אבל יש לה כבר ווינדוס 11
          קודם שתעשה הפעלה מחדש

          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ד דורש טוב

            @יוסי-רחמים אבל יש לה כבר ווינדוס 11
            קודם שתעשה הפעלה מחדש

            ג מנותק
            ג מנותק
            גרפיקאית מתקדמת 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #40

            @דורש-טוב עשיתי הפעלה מחדש ולא השתנה לי משהו מיוחד.. יכול להיות שזה כן התעדכן ואני לא צריכה לראות שינוי??

            י ד 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ג גרפיקאית מתקדמת 0

              @דורש-טוב עשיתי הפעלה מחדש ולא השתנה לי משהו מיוחד.. יכול להיות שזה כן התעדכן ואני לא צריכה לראות שינוי??

              י מנותק
              י מנותק
              יוסי רחמים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #41

              @גרפיקאית-מתקדמת-0 איך נראה המחשב שלך?

              ג תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יוסי רחמים

                @גרפיקאית-מתקדמת-0 איך נראה המחשב שלך?

                ג מנותק
                ג מנותק
                גרפיקאית מתקדמת 0
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #42

                @יוסי-רחמים אני אעשה צילום...

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                  @דורש-טוב עשיתי הפעלה מחדש ולא השתנה לי משהו מיוחד.. יכול להיות שזה כן התעדכן ואני לא צריכה לראות שינוי??

                  ד מנותק
                  ד מנותק
                  דורש טוב
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #43

                  @גרפיקאית-מתקדמת-0 החלון עם ה 0 % עדיין שם?
                  לפי התמונות זה כבר וינדוס 11

                  ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ד דורש טוב

                    @גרפיקאית-מתקדמת-0 החלון עם ה 0 % עדיין שם?
                    לפי התמונות זה כבר וינדוס 11

                    ג מנותק
                    ג מנותק
                    גרפיקאית מתקדמת 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #44

                    @דורש-טוב ‏‏צילום מסך (1).png
                    בעקרון זה המסך אבל בין ווינדוס 10 לוינדוס 11 אין שינוי?? בתצוגה?

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                      @דורש-טוב ‏‏צילום מסך (1).png
                      בעקרון זה המסך אבל בין ווינדוס 10 לוינדוס 11 אין שינוי?? בתצוגה?

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יוסי רחמים
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #45

                      @גרפיקאית-מתקדמת-0 זה WINDOWS 11...

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                        @דובי-ג לא הבנתי....להכנס להגדרות הרגילות? ואז..
                        זה ממש דחוף לי לסיים עם זה😥 !🙏 🙏
                        הבנתי..
                        צילום מסך 2023-07-16 201506.png
                        נו ומה עכשיו..?😞 מישהו יכול לעזור לי??

                        ד מנותק
                        ד מנותק
                        דובי ג
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי דובי ג
                        #46

                        @גרפיקאית-מתקדמת-0 כמו שציינתי

                        @גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בעזרה | בבקשה עזרה דחופה בהתקנת וינדוס חינם נראה לי 11 הכי מתקדם. מישהו??:

                        @דובי-ג לא הבנתי....להכנס להגדרות הרגילות? ואז..
                        זה ממש דחוף לי לסיים עם זה😥 !🙏 🙏
                        הבנתי..
                        https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1689527723321-צילום-מסך-2023-07-16-201506.png
                        צילום מסך 2023-07-16 201506.png
                        נו ומה עכשיו..?😞 מישהו יכול לעזור לי??
                        זה מראה שכבר הותקן אצלך לפני כמה חודשים הווינדוס 11 ולכן העדכון לא יעזור
                        (רשום שם שזה ע"י חיים אולי תצליחי להיזכר?)

                        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ד דובי ג

                          @גרפיקאית-מתקדמת-0 כמו שציינתי

                          @גרפיקאית-מתקדמת-0 כתב בעזרה | בבקשה עזרה דחופה בהתקנת וינדוס חינם נראה לי 11 הכי מתקדם. מישהו??:

                          @דובי-ג לא הבנתי....להכנס להגדרות הרגילות? ואז..
                          זה ממש דחוף לי לסיים עם זה😥 !🙏 🙏
                          הבנתי..
                          https://mitmachim.top/assets/uploads/files/1689527723321-צילום-מסך-2023-07-16-201506.png
                          צילום מסך 2023-07-16 201506.png
                          נו ומה עכשיו..?😞 מישהו יכול לעזור לי??
                          זה מראה שכבר הותקן אצלך לפני כמה חודשים הווינדוס 11 ולכן העדכון לא יעזור
                          (רשום שם שזה ע"י חיים אולי תצליחי להיזכר?)

                          ג מנותק
                          ג מנותק
                          גרפיקאית מתקדמת 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #47

                          @דובי-ג אני התקנתי ווינדוס 10 לפני שבועיים בערך.. לא 11 יכול להיות שזה כן היה 11??

                          ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                            @דובי-ג אני התקנתי ווינדוס 10 לפני שבועיים בערך.. לא 11 יכול להיות שזה כן היה 11??

                            ד מנותק
                            ד מנותק
                            דובי ג
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #48

                            @גרפיקאית-מתקדמת-0 זה מה שאני אומר שבטוח התקנת ווינדוס 11 ורשום לך בצילומי מסך מתי הותקנה הגרסה של הווינדוס וזה של "חיים".....

                            ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ד דובי ג

                              @גרפיקאית-מתקדמת-0 זה מה שאני אומר שבטוח התקנת ווינדוס 11 ורשום לך בצילומי מסך מתי הותקנה הגרסה של הווינדוס וזה של "חיים".....

                              ג מנותק
                              ג מנותק
                              גרפיקאית מתקדמת 0
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי גרפיקאית מתקדמת 0
                              #49

                              @דובי-ג לא הבנתי כלום הסתבכתי חיים זה מישהו מהמשפחה שלי שזה כאילו על שמו .
                              אבל רק אני עם המחשב כך שאני התקנתי לפני שבועיים גירסה של ווינדוס
                              עכשיו תגידו לי מה קרה פה בעצם.. אני מותשת😕

                              ד תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                                @דובי-ג לא הבנתי כלום הסתבכתי חיים זה מישהו מהמשפחה שלי שזה כאילו על שמו .
                                אבל רק אני עם המחשב כך שאני התקנתי לפני שבועיים גירסה של ווינדוס
                                עכשיו תגידו לי מה קרה פה בעצם.. אני מותשת😕

                                ד מנותק
                                ד מנותק
                                דובי ג
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #50

                                @גרפיקאית-מתקדמת-0 בעצם התקנת ווינדוס 11 רגיל פשוט ההעלה של הקובץ של ווינדוס 11 שהתקנת הוא של אחד שקוראים לו חיים שהוא יצר את הגרסה...

                                ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ד דובי ג

                                  @גרפיקאית-מתקדמת-0 בעצם התקנת ווינדוס 11 רגיל פשוט ההעלה של הקובץ של ווינדוס 11 שהתקנת הוא של אחד שקוראים לו חיים שהוא יצר את הגרסה...

                                  ג מנותק
                                  ג מנותק
                                  גרפיקאית מתקדמת 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי גרפיקאית מתקדמת 0
                                  #51

                                  @דובי-ג אה הבנתי אוקיי והכל טוב? או שאני צריכה להתקין משהו אחר?
                                  ותודה רבה על כל התגובות וממש סליחה שאני ככה בבורות שלי...😊
                                  אני פשוט רוצה שהמחשב שלי יהיה הכי מעודכן שאפשר..

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • ס מנותק
                                    ס מנותק
                                    סקרן להבין
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #52

                                    לדעתי דיי הסתבכתם
                                    כתוב בפירוש שזה ווינדוס 11 וכך זה גם נראה.
                                    אם רוצים לוודא שהמחשב הוא הכי הכי מעודכן, פשוט הולכים להגדרות, ולעדכון ובודקים שם.

                                    ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ס סקרן להבין

                                      לדעתי דיי הסתבכתם
                                      כתוב בפירוש שזה ווינדוס 11 וכך זה גם נראה.
                                      אם רוצים לוודא שהמחשב הוא הכי הכי מעודכן, פשוט הולכים להגדרות, ולעדכון ובודקים שם.

                                      ג מנותק
                                      ג מנותק
                                      גרפיקאית מתקדמת 0
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #53

                                      @סקרן-להבין מה בודקים?? באמת הסתבכתי..
                                      צילום מסך 2023-07-16 213109.png

                                      ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ג גרפיקאית מתקדמת 0

                                        @סקרן-להבין מה בודקים?? באמת הסתבכתי..
                                        צילום מסך 2023-07-16 213109.png

                                        ס מנותק
                                        ס מנותק
                                        סקרן להבין
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #54

                                        @גרפיקאית-מתקדמת-0 היו שני עדכונים לעדכן שעכשיו באמצע הורדה. חוץ מזה אין עוד עדכונים. וכתוב שהבדיקת עדכונים זמינים האחרונה הייתה היום ב10 וחצי בבוקר

                                        ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ס סקרן להבין

                                          @גרפיקאית-מתקדמת-0 היו שני עדכונים לעדכן שעכשיו באמצע הורדה. חוץ מזה אין עוד עדכונים. וכתוב שהבדיקת עדכונים זמינים האחרונה הייתה היום ב10 וחצי בבוקר

                                          ג מנותק
                                          ג מנותק
                                          גרפיקאית מתקדמת 0
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי גרפיקאית מתקדמת 0
                                          #55

                                          @סקרן-להבין אבל העדכונים האלה לא יורדים זה כותב שיש בעיה..צילום מסך 2023-07-16 214711.png

                                          ס תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר