עזרה | ננעל לי הטלפון
-
יש לי גלקסי A11 והוא ננעל אז איפסתי אותו דרך הריקברי והוא עדיין מבקש קוד
מישהו יודע אם ניתן לעשות משהו בעניין
עם תוכנה או בטלפון עצמו
אשמח לכל עזרה שיש
תודה מראש@sos
איפוס דרך חשבון גוגל לא עובד?מועתק ממקום אחר שכתבתי בפורום לגבי איפוס סיסמא ע"י חשבון גוגל. אם כי שם מדובר על לפני איפוס עם ריקברי...:
אם יש לך חשבון Google ואתה זוכר את הסיסמה אליו ויש לך חיבור לאינטרנט, באפשרותך לבצע את השלבים הבאים:
המערכת צריכה להתריע על כך לאחר שהקלדת אותה סיסמה שגויה חמש פעמים.
המתן כ- 30 שניות ונסה להקליד אותו שוב.
בפינה השמאלית של ממשק הנעילה צריך להיות "שכחת את הסיסמה". לחץ עליו.
כעת הזן את סיסמת חשבון Google שלך .
**במידה והפלאפון אינו מקושר לחשבון גוגל, בצע את שלבים 1 ו 2, ואז לחץ על "השתמש באיפוס המפעל". שים לב, כל הנתונים ימחקו. -
@sos
איפוס דרך חשבון גוגל לא עובד?מועתק ממקום אחר שכתבתי בפורום לגבי איפוס סיסמא ע"י חשבון גוגל. אם כי שם מדובר על לפני איפוס עם ריקברי...:
אם יש לך חשבון Google ואתה זוכר את הסיסמה אליו ויש לך חיבור לאינטרנט, באפשרותך לבצע את השלבים הבאים:
המערכת צריכה להתריע על כך לאחר שהקלדת אותה סיסמה שגויה חמש פעמים.
המתן כ- 30 שניות ונסה להקליד אותו שוב.
בפינה השמאלית של ממשק הנעילה צריך להיות "שכחת את הסיסמה". לחץ עליו.
כעת הזן את סיסמת חשבון Google שלך .
**במידה והפלאפון אינו מקושר לחשבון גוגל, בצע את שלבים 1 ו 2, ואז לחץ על "השתמש באיפוס המפעל". שים לב, כל הנתונים ימחקו.@אדי-המתכנת
אני לא זוכר את הסיסמה לגוגל -
@אדי-המתכנת
אני לא זוכר את הסיסמה לגוגל@sos אולי תנסה לאפס את הסיסמא לגוגל ע"י מכשיר אחר...
-
@sos אולי תנסה לאפס את הסיסמא לגוגל ע"י מכשיר אחר...
@אדי-המתכנת
זה קצת בעייתי כי החשבון הזה נוצר במכשיר הזה ולא פתחתי אותו בשום מכשיר אחר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות