בעיה | מצב מפתחים נכבה כל הזמן
-
@אני-אני-אני
@Harwona
כבר לא נעים לי

@ביישן אוקי לענייננו, כמו שאתה רואה כעת נבחר באופן אוטומטי DA והשגיאה הקודמת לא קיימת, כעת הוא כותב שלא נבחר שום רום, כלומר הוא לא מצא שום מחיצות בתיקייה למרות שטענת את הסקאטר, אם ביצעת את מה שכתבתי בפוסט הקודם (לשנות סיומת מbin לimg) ועדיין לא עובד תעלה צילומסך של התיקייה עם כל הקבצים בתוכה ונראה אם זה תקין
-
@ביישן אוקי לענייננו, כמו שאתה רואה כעת נבחר באופן אוטומטי DA והשגיאה הקודמת לא קיימת, כעת הוא כותב שלא נבחר שום רום, כלומר הוא לא מצא שום מחיצות בתיקייה למרות שטענת את הסקאטר, אם ביצעת את מה שכתבתי בפוסט הקודם (לשנות סיומת מbin לimg) ועדיין לא עובד תעלה צילומסך של התיקייה עם כל הקבצים בתוכה ונראה אם זה תקין
-
@ביישן בגדול זה נראה בסדר, חוץ מזה שאין בתיקייה קובץ preloader ובמחיצה lk.img יש רווח בין הסיומת לנקודה שצריך למחוק אותו. אם אתה בוחר את הסקאטר שיש בתיקייה והתוכנה לא קוראת את הקבצים, אולי אנסה להתחבר מרחוק ולסייע.
-
@Harwona
אלוףףףףףף!!!
(מה היתה הבעיה?)@אני-אני-אני בעיה ראשונה הסקאטר לא היה טוב, בעיה שניה לאחר שהורדתי סקאטר טוב התוכנה לא צרבה במצב הורדה, אלא הציעה לפרמט את המחיצות ולצרוב מה שלא היה טוב מכיוון שאין צורך בזה וגם אין גיבוי מלא של הקושחה, אז צרבתי עם adb את system ואחרי זה גם את boot המקורי, ועבד ב"ה
לפי מה שהבנתי מביישן, הוא צרב את boot עם magisk ועכשיו יש לו רוט. לילה טוב -
ב ביישן סימן נושא זה כשאלה ב
-
ב ביישן סימן נושא זה כנפתר ב
-
@אני-אני-אני בעיה ראשונה הסקאטר לא היה טוב, בעיה שניה לאחר שהורדתי סקאטר טוב התוכנה לא צרבה במצב הורדה, אלא הציעה לפרמט את המחיצות ולצרוב מה שלא היה טוב מכיוון שאין צורך בזה וגם אין גיבוי מלא של הקושחה, אז צרבתי עם adb את system ואחרי זה גם את boot המקורי, ועבד ב"ה
לפי מה שהבנתי מביישן, הוא צרב את boot עם magisk ועכשיו יש לו רוט. לילה טוב -
@Harwona
אם אני רוצה לצרוב את כל המערכת מחדש מה צריך לצרוב?
תוכל להביא את הפקודות?
כי צרבתי כבר סיסטם ובוט ולא צרב הכל ואני מתכוון שהכל יהיה כאילו שקיבלתי עכשיו
ללא השינויים שעשיתי
תודה רבה!!!!!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
