עזרה | שינוי imei לנוקיה 225
-
הקוד לשינוי imei בנוקיה 225 הוא
כוכבית-סולמית-אפס-אחד-שש-אפס-סולמית
לייק -
@K-O-G
דרך אגב בגולן הם עושים את זה פעם אחת
ואם אתה מוציא את הסים ומחזיר זה ננעל שוב ואז הם כבר לא פותחים את זה
ואתה נדרש לקנות סים חדש -
הקוד לשינוי imei בנוקיה 225 הוא
כוכבית-סולמית-אפס-אחד-שש-אפס-סולמית
לייק@יום-יפה כתב בעזרה | שינוי imei לנוקיה 225:
הקוד לשינוי imei בנוקיה 225 הוא
כוכבית-סולמית-אפס-אחד-שש-אפס-סולמית
לייקלא נותן!
-
-
פוסט זה נמחק!
-
@כל-הכבוד כתב בעזרה | שינוי imei לנוקיה 225:
אני אשמח אם מישהו יכול להסביר לי איך מכניסים סים לנוקיה225 בתור סים2
יש לך מקום בטלפון לשים את השים.
על אחד רשום sim1 ועל השני רשום sim 2
אז תשים איפה שרשום sim2
-
@ברמן לא הבנתי אבל זה נתקע ואני מפחד לשים את זה כי זה יכול לשבור לי
את הסים וגם יש שמה כזה מכסה בצבע כסף אני אשמח לעזרה תודה@כל-הכבוד את המכסה של סים 2 צריך להזיז שמאלה בשביל לפתוח אותו, אחרי שאתה מכניס את הסים בצורה מדוייקת תנעל את המכסה בחזרה, בהצלחה!
וכדי להוציא מסים 1 צריך לפתוח באמצעות הזזת המכסה ימינה -
@כל-הכבוד את המכסה של סים 2 צריך להזיז שמאלה בשביל לפתוח אותו, אחרי שאתה מכניס את הסים בצורה מדוייקת תנעל את המכסה בחזרה, בהצלחה!
וכדי להוציא מסים 1 צריך לפתוח באמצעות הזזת המכסה ימינה@Technologist תודה רבה רק רציתי לשאול את הסים אני מכניס אם המסגרת או רק את הסים הקטן
-
@Technologist תודה רבה רק רציתי לשאול את הסים אני מכניס אם המסגרת או רק את הסים הקטן
@כל-הכבוד רק הקטן...
-
@כל-הכבוד רק הקטן...
@Technologist ושוב ממש תודה רבה ניסיתי והמכסה לא נסגר מה עושים
-
@Technologist ושוב ממש תודה רבה ניסיתי והמכסה לא נסגר מה עושים
@כל-הכבוד אם המכסה לא נסגר ומאידך אתה לא רואה סימני שבירה, זה אומר שלא שמת את הסים באופן מדוייק
-
@כל-הכבוד אם המכסה לא נסגר ומאידך אתה לא רואה סימני שבירה, זה אומר שלא שמת את הסים באופן מדוייק
@Technologist אני מודה לך מאד הסים שלם לגמרי ויש שמה כזה דברים הב שהם חסמים את זה אני לא יודע מה לעשות אם זה אני אשמח לעזרה
-
@Technologist אני מודה לך מאד הסים שלם לגמרי ויש שמה כזה דברים הב שהם חסמים את זה אני לא יודע מה לעשות אם זה אני אשמח לעזרה
@כל-הכבוד אתה יכול לשלוח צילום של זה?
-
@כל-הכבוד אתה יכול לשלוח צילום של זה?
@Technologist לאיפה לשלוח?
-
@Technologist לאיפה לשלוח?
@כל-הכבוד להעלות לכאן
-
@כל-הכבוד להעלות לכאן
@Technologist לאיזה כיון לשים את הסים
-
@Technologist לאיזה כיון לשים את הסים
@כל-הכבוד מופיע שם איור
-
התקדם משהו?? יש למישהו מושג איך לשנות imei?
תודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות