בעיה | מצב מפתחים נכבה כל הזמן
-
@אני-אני-אני
איך לצרוב עם זה? -
-
@אני-אני-אני
@Harwona
זה עושה לי הודעת שגיאה, מה זה אומר?
-
@ביישן
אינני מבין גדול אבל זה נראה שהסקטאר לא טוב@אני-אני-אני
שזה אומר? -
@אני-אני-אני
שזה אומר? -
@ביישן
זה מפה שאומרת מה סוג המחיצות ולאיזה מחיצה כל קובץ הולך
איזה מעבד יש לך? ומאיפה הגירסא שהורדת?@אני-אני-אני
את זה אני יודע התכוונתי מה זה אומר שזה לא טוב?
מעבד MTK MT6753
והגירסא שאובה מהמכשיר -
@אני-אני-אני
את זה אני יודע התכוונתי מה זה אומר שזה לא טוב?
מעבד MTK MT6753
והגירסא שאובה מהמכשיר -
@אני-אני-אני
את זה אני יודע התכוונתי מה זה אומר שזה לא טוב?
מעבד MTK MT6753
והגירסא שאובה מהמכשיר -
@ביישן
התקדם משהו?@אני-אני-אני
לצערי לא
||איזה פורמט אמור להיות הסקאטר TXT או BIM ?|| -
@אני-אני-אני
לצערי לא
||איזה פורמט אמור להיות הסקאטר TXT או BIM ?|| -
@ביישן
אם הבנתי נכון הוא לא קולט שהכנסת משהו אז הוא מבקש שתכניס קודם קבצים לצריבה@אני-אני-אני
אבל איך אני מכניס את זה?
הרי המחיצות הם לא בפורמט של TXT?
וגם הסקאטר השאוב שלי מתוכנת WwR זה בכלל בקובץ BIM?
אשמח להדרכה ספציפית
תודה רבה!!! -
@אני-אני-אני
אבל איך אני מכניס את זה?
הרי המחיצות הם לא בפורמט של TXT?
וגם הסקאטר השאוב שלי מתוכנת WwR זה בכלל בקובץ BIM?
אשמח להדרכה ספציפית
תודה רבה!!! -
@ביישן
אני לא מנוסה כ"כ אז הדברים בעירבון מוגבל
המחיצות לא אמורות להיות txt רק הסקאטר שנה לו את הסיומת ל txt@אני-אני-אני
האם אפשר שאני יעלה לכאן את הרום ותוציא לי ממנו את הסקאטר? -
@אני-אני-אני
האם אפשר שאני יעלה לכאן את הרום ותוציא לי ממנו את הסקאטר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
