בעיה | מצב מפתחים נכבה כל הזמן
-
@פקז
רק פתחתי את האפליקצייה של קינגו רוט כדי שתשתלט על הרוט ולקבל את האפליקציה שמוחקת
יישומי מערכת אבל זה לא עבד
ולאחר מכן הופיע ההודעה במגיסק -
@ביישן לא הבנתי אותך. אם ביצעת רוט ע"י magisk למה אתה חושב ש king root 'ישתלט' על הרוט?, אסביר לך, magisk זה שיטת רוט שונה מקינג רוט ורק האפליקציה magisk מנהלת את הרוט. King root לא יפעל אם ביצעת רוט עם magisk.
-
@ביישן
קושחה למכשיר "רום בלע"ז"
(קבצי מערכת ההפעלה) -
@אני-אני-אני
@Harwona
יש לי@ביישן
סקאטר יש?
תוריד sp flash tool ותצרוב איתו -
@ביישן
סקאטר יש?
תוריד sp flash tool ותצרוב איתו@אני-אני-אני
איך לצרוב עם זה? -
@אני-אני-אני
איך לצרוב עם זה? -
-
@אני-אני-אני
@Harwona
זה עושה לי הודעת שגיאה, מה זה אומר?
-
@ביישן
אינני מבין גדול אבל זה נראה שהסקטאר לא טוב@אני-אני-אני
שזה אומר? -
@אני-אני-אני
שזה אומר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות