בקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures'
-
@אני-אני-אני עשית את זה גם?
-
@אני-אני-אני עשית את זה גם?
@שניאור-שמח
כן -
@אני-אני-אני אין הם אלופים!!!
-
@שניאור-שמח @אני-יודע העליתי לכם קובץ גיבוי, 2023-07-07_14-25.novabackup כמובן שתוכלו לשנות איך שנוח לכם בהגדרות. לאחר שהורדתם את הקובץ גיבוי כנסו להגדרות נובה > גיבוי ושחזור > שחזר גיבוי , ותבחרו את הקובץ גיבוי, בהצלחה
@Harwona כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח @אני-יודע העליתי לכם קובץ גיבוי, 2023-07-07_14-25.novabackup כמובן שתוכלו לשנות איך שנוח לכם בהגדרות. לאחר שהורדתם את הקובץ גיבוי כנסו להגדרות נובה > גיבוי ושחזור > שחזר גיבוי , ותבחרו את הקובץ גיבוי, בהצלחה
אתה יודע אם אפשר לסדר שלוחצים במקשים זה יפתח את החיגן ולא את החיפוס?
-
@Harwona כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
@שניאור-שמח @אני-יודע העליתי לכם קובץ גיבוי, 2023-07-07_14-25.novabackup כמובן שתוכלו לשנות איך שנוח לכם בהגדרות. לאחר שהורדתם את הקובץ גיבוי כנסו להגדרות נובה > גיבוי ושחזור > שחזר גיבוי , ותבחרו את הקובץ גיבוי, בהצלחה
אתה יודע אם אפשר לסדר שלוחצים במקשים זה יפתח את החיגן ולא את החיפוס?
@שניאור-שמח
זה באג ידוע בלאונצ'ר נובה,
לא נראה לי שמישהו הצליח לסדר את זה.
הכי קרוב שאפשר להציע זה לגשת לתפריט הזה: screen-20230711-135928.mp4 ,
ולחפש שם. -
@שניאור-שמח
זה באג ידוע בלאונצ'ר נובה,
לא נראה לי שמישהו הצליח לסדר את זה.
הכי קרוב שאפשר להציע זה לגשת לתפריט הזה: screen-20230711-135928.mp4 ,
ולחפש שם.@אזולאי אני ינסה
תודה רבה -
-
בסיום שלב ב' קופצת לי ההודעה הזו:

שזה אומר שהמערכת קבצים לקריאה בלבד, ולא ברור לי מדוע.
עד היום שיניתי שם דברים וכעת אני נתקל בשגיאה. -
@ynyehuda אתה לא הראשון, ככה"נ הרוט שלך לא פועל היטב...
סתם שתדע שניתן לצלמסך בטלפון עצמו או מהוילון התראות או לחיצה על מקש ההפעלה והמקש התחתון בעיגול בו זמנית. -
@ynyehuda אתה לא הראשון, ככה"נ הרוט שלך לא פועל היטב...
סתם שתדע שניתן לצלמסך בטלפון עצמו או מהוילון התראות או לחיצה על מקש ההפעלה והמקש התחתון בעיגול בו זמנית. -
@Harwona כתב בבקשה | תגובות למדריך 'הפעלת מחוות החלקה | Swipe Gestures':
סתם שתדע
נכון, אני יודע. פשוט התעצלתי.
-
@Harwona אתה יכול להסתכל במייל?
-
@Harwona אתה יכול להסתכל במייל?
-
@שניאור-שמח רץ...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


