עזרה | הזמנתי מוצר מאלי אקספרס וקיבלתי בקשת תשלום מ- DHL, מה זה אומר?
-
קיבלתי הודעת SMS 'להשלמת המשלוח יש לאשר את התשלום במכס' והיה שם קישור שהביא אותי לכאן:

ההזמנה הייתה פחות מ- 75$ ככה שלא אמור להיות תשלום על המכס, וחוץ מזה אין לי איפה ללחוץ על הבא (המלבן האדום לא עושה כלום), אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי מה אני צריך לעשות והאם זה לא עוקץ. -
@אלי-20 כתב בעזרה | הזמנתי מוצר מאלי אקספרס וקיבלתי בקשת תשלום מ- DHL, מה זה אומר?:
@יאיר-שי זה עוקץ עשו את זה למלא אנשים שאני מכיר אל תאשר רק אם הקשור יביא אותך לאתר של עלי אקספרס
לחצתי כבר על הריבוע האדום שם, זה לא עשה כלום... יכול להיות שזה שלח להם פרטים שלי?
-
@פקז יכול להיות שזה כפתור שעושה פעולה נסתרת ומעביר להם פרטים, אבל האשראי שלי לא נשמר באלי אקספרס, אני מקווה שבאמת אין להם דרך לקחת פרטים בעתיד... אם אני ישמור שם מספר אשראי.
-
@פקז יכול להיות שזה כפתור שעושה פעולה נסתרת ומעביר להם פרטים, אבל האשראי שלי לא נשמר באלי אקספרס, אני מקווה שבאמת אין להם דרך לקחת פרטים בעתיד... אם אני ישמור שם מספר אשראי.
-
@יאיר-שי זה אשראי רגיל או אשראי של הדואר וזה שלחצת על הכפתור זה כפתור שאתה נתת להם גישה לפרטים
-
@פקז כתב בעזרה | הזמנתי מוצר מאלי אקספרס וקיבלתי בקשת תשלום מ- DHL, מה זה אומר?:
@יאיר-שי תוכל לשלוח לי קישור?
https://markonesourcing.com/order1/
עכשיו אני שם לב ששום דבר באתר שם לא עובד... זה כנראה נפתח למטרות עוקץ. -
@פקז כתב בעזרה | הזמנתי מוצר מאלי אקספרס וקיבלתי בקשת תשלום מ- DHL, מה זה אומר?:
@יאיר-שי תוכל לשלוח לי קישור?
https://markonesourcing.com/order1/
עכשיו אני שם לב ששום דבר באתר שם לא עובד... זה כנראה נפתח למטרות עוקץ.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
