דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. שונות וטיפים - סלולרי
  4. שיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות

שיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שונות וטיפים - סלולרי
83 פוסטים 25 כותבים 12.8k צפיות 34 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י ישראל d

    @dfhzrhree אולי אתה יכול לפרט יותר?

    dfhzrhreeD מנותק
    dfhzrhreeD מנותק
    dfhzrhree
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי dfhzrhree
    #4

    @ישראל-d על החלק של הסוללה יש כבר נושא בפורום.
    לגבי שינוי IMEI:

    para set (11) > update imei number (19)
    

    אם אתה לא יודע מה אתה עושה - אל תגע בזה, בכל מקרה - לא לוקח אחריות על שום דבר!


    אתה שומע? תגיד תודה!
    רוץ לספר פה!
    רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • dfhzrhreeD dfhzrhree

      @ישראל-d
      הוא שימושי בעיקר לשינוי IMEI, ולהצגת אחוזי סוללה בסטטוס בר.

      מ מנותק
      מ מנותק
      מנדל 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @dfhzrhree האם יש שם אופציה להגביר את עוצמת הווליום בנגן כי גם הכי גבוה זה די נמוך

      dfhzrhreeD י 2 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • מ מנדל 0

        @dfhzrhree האם יש שם אופציה להגביר את עוצמת הווליום בנגן כי גם הכי גבוה זה די נמוך

        dfhzrhreeD מנותק
        dfhzrhreeD מנותק
        dfhzrhree
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי dfhzrhree
        #6

        @מנדל-0
        יתכן שב 13 (Audio set) תמצא את מבוקשך.
        ללא כל אחריות!

        טיפ כללי חשוב: לפני כל שינוי, רשום על דף מה היה קודם. טיפ שנכתב בדם (של מכונות...)!


        אתה שומע? תגיד תודה!
        רוץ לספר פה!
        רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        6
        • י מנותק
          י מנותק
          ישראל d
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7

          להצגת אחוז הסוללה כנסו ל 7 ואז שוב ל 7 ושהנו להפעלה

          J תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י ישראל d

            שלום לכולם. מצאתי בפורום קוד ל 4+4 אבל אני לא יודע מה אפשר לעשות אתו אם אתם יודים מה אפשר לאשות אתו וכן אם יש לכם עוד קודים ל 4+4 הו לפלאפונים הכרים כתבו לי פה.
            ולאלן הקוד ל 4+4 שידוע לי *#32018778# {לעשות בחייגן}

            ת מנותק
            ת מנותק
            תודה לבורא עולם
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #8

            @ישראל-d

            *#32018778#

            בגרסאות החדשות הקוד כבר לא עובד.
            האם מישהו יודע אם יש קוד אחר במקום הנ"ל שנותן את האפשרויות מהקוד הנ"ל.
            או שפשוט השביתו את הקוד הזה בלי להגדיר קוד חדש?

            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • dfhzrhreeD dfhzrhree

              @מנדל-0
              יתכן שב 13 (Audio set) תמצא את מבוקשך.
              ללא כל אחריות!

              טיפ כללי חשוב: לפני כל שינוי, רשום על דף מה היה קודם. טיפ שנכתב בדם (של מכונות...)!

              י מנותק
              י מנותק
              ישראל d
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל d
              #9
              פוסט זה נמחק!
              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מנדל 0

                @dfhzrhree האם יש שם אופציה להגביר את עוצמת הווליום בנגן כי גם הכי גבוה זה די נמוך

                י מנותק
                י מנותק
                ישראל d
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #10

                @מנדל-0 כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:

                @dfhzrhree האם יש שם אופציה להגביר את עוצמת הווליום בנגן כי גם הכי גבוה זה די נמוך

                @dfhzrhree כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:

                @מנדל-0
                יתכן שב 13 (Audio set) תמצא את מבוקשך.
                ללא כל אחריות!

                טיפ כללי חשוב: לפני כל שינוי, רשום על דף מה היה קודם. טיפ שנכתב בדם (של מכונות...)!

                אני עשתי את זה והווליום ניעה הרבה יותר חזק. תודה רבה.

                מ 2 תגובות תגובה אחרונה
                1
                • י ישראל d

                  @מנדל-0 כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:

                  @dfhzrhree האם יש שם אופציה להגביר את עוצמת הווליום בנגן כי גם הכי גבוה זה די נמוך

                  @dfhzrhree כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:

                  @מנדל-0
                  יתכן שב 13 (Audio set) תמצא את מבוקשך.
                  ללא כל אחריות!

                  טיפ כללי חשוב: לפני כל שינוי, רשום על דף מה היה קודם. טיפ שנכתב בדם (של מכונות...)!

                  אני עשתי את זה והווליום ניעה הרבה יותר חזק. תודה רבה.

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מנדל 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #11

                  @ישראל-d גם בשיחות או רק באודיו

                  מ י 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מנדל 0

                    @ישראל-d גם בשיחות או רק באודיו

                    מ מנותק
                    מ מנותק
                    מנדל 0
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @מנדל-0 תכלת יש לי את הגירסה החדשה אבל עם אפשר להגביה כמו שאתה אומר אני שוקל להחליף לישן שוב

                    י ת 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • מ מנדל 0

                      @ישראל-d גם בשיחות או רק באודיו

                      י מנותק
                      י מנותק
                      ישראל d
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @מנדל-0 כנס ל 13 יש שם ארבה אפשרויות. תמצה שם את האפשרות לשיחות

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • מ מנדל 0

                        @מנדל-0 תכלת יש לי את הגירסה החדשה אבל עם אפשר להגביה כמו שאתה אומר אני שוקל להחליף לישן שוב

                        י מנותק
                        י מנותק
                        ישראל d
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @מנדל-0 כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:

                        @מנדל-0 תכלת יש לי את הגירסה החדשה אבל עם אפשר להגביה כמו שאתה אומר אני שוקל להחליף לישן שוב

                        אתה תוכל להציג את החוזי הסוללה להצגת אחוז הסוללה כנסו ל 7 ואז שוב ל 7 ושהנו להפעלה כמו שכתבתי למעלה

                        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י ישראל d

                          @מנדל-0 כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:

                          @מנדל-0 תכלת יש לי את הגירסה החדשה אבל עם אפשר להגביה כמו שאתה אומר אני שוקל להחליף לישן שוב

                          אתה תוכל להציג את החוזי הסוללה להצגת אחוז הסוללה כנסו ל 7 ואז שוב ל 7 ושהנו להפעלה כמו שכתבתי למעלה

                          מ מנותק
                          מ מנותק
                          מנדל 0
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי מנדל 0
                          #15

                          @ישראל-d נכון יש עוד שינוים קטנים בין הגירסאות אבל זה נורא הפריע לי שהנגן לא בקול

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • dfhzrhreeD dfhzrhree

                            @ישראל-d
                            הוא שימושי בעיקר לשינוי IMEI, ולהצגת אחוזי סוללה בסטטוס בר.

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יוסיס
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            @dfhzrhree כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:

                            @ישראל-d
                            הוא שימושי בעיקר לשינוי IMEI, ולהצגת אחוזי סוללה בסטטוס בר.

                            גם לצילום מסך...

                            dfhzrhreeD תגובה 1 תגובה אחרונה
                            1
                            • י יוסיס

                              @dfhzrhree כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:

                              @ישראל-d
                              הוא שימושי בעיקר לשינוי IMEI, ולהצגת אחוזי סוללה בסטטוס בר.

                              גם לצילום מסך...

                              dfhzrhreeD מנותק
                              dfhzrhreeD מנותק
                              dfhzrhree
                              מדריכים
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי dfhzrhree
                              #17

                              @יוסיס
                              בהחלט, אבל זה פחות 'שימושי', לא?
                              (כל עוד אין גלישה במכשיר הזה - מה בדיוק יש לצלם במסך?😉)
                              מעשית יש שם עוד כל מיני פונקציות, מבחינת שימושיות - אלו היחידות שמצאתי...


                              אתה שומע? תגיד תודה!
                              רוץ לספר פה!
                              רוצה תכל'ס? טוווווב, קח!

                              י תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • dfhzrhreeD dfhzrhree

                                @יוסיס
                                בהחלט, אבל זה פחות 'שימושי', לא?
                                (כל עוד אין גלישה במכשיר הזה - מה בדיוק יש לצלם במסך?😉)
                                מעשית יש שם עוד כל מיני פונקציות, מבחינת שימושיות - אלו היחידות שמצאתי...

                                י מנותק
                                י מנותק
                                יוסיס
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @dfhzrhree עקרונית אתה צודק...
                                אבל אפשר לצלם למשל פתקים, או מספרי טלפון או את היומן שיחות וכו'...

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • י ישראל d

                                  @מנדל-0 כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:

                                  @dfhzrhree האם יש שם אופציה להגביר את עוצמת הווליום בנגן כי גם הכי גבוה זה די נמוך

                                  @dfhzrhree כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:

                                  @מנדל-0
                                  יתכן שב 13 (Audio set) תמצא את מבוקשך.
                                  ללא כל אחריות!

                                  טיפ כללי חשוב: לפני כל שינוי, רשום על דף מה היה קודם. טיפ שנכתב בדם (של מכונות...)!

                                  אני עשתי את זה והווליום ניעה הרבה יותר חזק. תודה רבה.

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מנדל 0
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  @ישראל-d מה לחצת בדיוק ואיך עשית אישור כי בנתיים לא הצלחתי להגביה את הווליום דרך שם

                                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מנדל 0

                                    @ישראל-d מה לחצת בדיוק ואיך עשית אישור כי בנתיים לא הצלחתי להגביה את הווליום דרך שם

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    ישראל d
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל d
                                    #20

                                    @מנדל-0 כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:

                                    @ישראל-d מה לחצת בדיוק ואיך עשית אישור כי בנתיים לא הצלחתי להגביה את הווליום שם

                                    נכנסים ל 13 ויש שם את 2 אוזניות ואת 8 BT (כנירה אוזניות בלוטוס) ויש שם 1 EAR ווליום (כנירה שחות) ו 2 מיוז ווליום שזה מוזיקה כנס לכול האפשרויות (9) ותעלה ל 36

                                    מ א 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    1
                                    • מ מנדל 0

                                      @מנדל-0 תכלת יש לי את הגירסה החדשה אבל עם אפשר להגביה כמו שאתה אומר אני שוקל להחליף לישן שוב

                                      ת מנותק
                                      ת מנותק
                                      תודה לבורא עולם
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #21

                                      @מנדל-0

                                      אני שוקל להחליף לישן שוב

                                      אתה מכיר מקום שאפשר לצרוב את הגרסה הישנה?

                                      מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א מנותק
                                        א מנותק
                                        אלי ויל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        ידוע האם שינויים כאלה פוסלים את האחריות?

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          בן דוד
                                          עימוד
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #23

                                          האם ניתן לשנות את סגנון הרטט?
                                          כיום הרטט הוא אחד ארוך והוא דיי חלש, אולי יש אופציה לשנות את סגנון הרטט למשהו יותר מודגש?

                                          ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר