שיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות
-
@dfhzrhree אולי אתה יכול לפרט יותר?
-
@dfhzrhree האם יש שם אופציה להגביר את עוצמת הווליום בנגן כי גם הכי גבוה זה די נמוך
-
@dfhzrhree האם יש שם אופציה להגביר את עוצמת הווליום בנגן כי גם הכי גבוה זה די נמוך
-
שלום לכולם. מצאתי בפורום קוד ל 4+4 אבל אני לא יודע מה אפשר לעשות אתו אם אתם יודים מה אפשר לאשות אתו וכן אם יש לכם עוד קודים ל 4+4 הו לפלאפונים הכרים כתבו לי פה.
ולאלן הקוד ל 4+4 שידוע לי *#32018778# {לעשות בחייגן}*#32018778#
בגרסאות החדשות הקוד כבר לא עובד.
האם מישהו יודע אם יש קוד אחר במקום הנ"ל שנותן את האפשרויות מהקוד הנ"ל.
או שפשוט השביתו את הקוד הזה בלי להגדיר קוד חדש? -
@מנדל-0
יתכן שב 13 (Audio set) תמצא את מבוקשך.
ללא כל אחריות!טיפ כללי חשוב: לפני כל שינוי, רשום על דף מה היה קודם. טיפ שנכתב בדם (של מכונות...)!
-
@dfhzrhree האם יש שם אופציה להגביר את עוצמת הווליום בנגן כי גם הכי גבוה זה די נמוך
@מנדל-0 כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:
@dfhzrhree האם יש שם אופציה להגביר את עוצמת הווליום בנגן כי גם הכי גבוה זה די נמוך
@dfhzrhree כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:
@מנדל-0
יתכן שב 13 (Audio set) תמצא את מבוקשך.
ללא כל אחריות!טיפ כללי חשוב: לפני כל שינוי, רשום על דף מה היה קודם. טיפ שנכתב בדם (של מכונות...)!
אני עשתי את זה והווליום ניעה הרבה יותר חזק. תודה רבה.
-
@מנדל-0 כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:
@dfhzrhree האם יש שם אופציה להגביר את עוצמת הווליום בנגן כי גם הכי גבוה זה די נמוך
@dfhzrhree כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:
@מנדל-0
יתכן שב 13 (Audio set) תמצא את מבוקשך.
ללא כל אחריות!טיפ כללי חשוב: לפני כל שינוי, רשום על דף מה היה קודם. טיפ שנכתב בדם (של מכונות...)!
אני עשתי את זה והווליום ניעה הרבה יותר חזק. תודה רבה.
-
@מנדל-0 תכלת יש לי את הגירסה החדשה אבל עם אפשר להגביה כמו שאתה אומר אני שוקל להחליף לישן שוב
-
@מנדל-0 כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:
@מנדל-0 תכלת יש לי את הגירסה החדשה אבל עם אפשר להגביה כמו שאתה אומר אני שוקל להחליף לישן שוב
אתה תוכל להציג את החוזי הסוללה להצגת אחוז הסוללה כנסו ל 7 ואז שוב ל 7 ושהנו להפעלה כמו שכתבתי למעלה
-
@dfhzrhree כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:
@ישראל-d
הוא שימושי בעיקר לשינוי IMEI, ולהצגת אחוזי סוללה בסטטוס בר.גם לצילום מסך...
-
@dfhzrhree כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:
@ישראל-d
הוא שימושי בעיקר לשינוי IMEI, ולהצגת אחוזי סוללה בסטטוס בר.גם לצילום מסך...
-
@יוסיס
בהחלט, אבל זה פחות 'שימושי', לא?
(כל עוד אין גלישה במכשיר הזה - מה בדיוק יש לצלם במסך?
)
מעשית יש שם עוד כל מיני פונקציות, מבחינת שימושיות - אלו היחידות שמצאתי...@dfhzrhree עקרונית אתה צודק...
אבל אפשר לצלם למשל פתקים, או מספרי טלפון או את היומן שיחות וכו'... -
@מנדל-0 כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:
@dfhzrhree האם יש שם אופציה להגביר את עוצמת הווליום בנגן כי גם הכי גבוה זה די נמוך
@dfhzrhree כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:
@מנדל-0
יתכן שב 13 (Audio set) תמצא את מבוקשך.
ללא כל אחריות!טיפ כללי חשוב: לפני כל שינוי, רשום על דף מה היה קודם. טיפ שנכתב בדם (של מכונות...)!
אני עשתי את זה והווליום ניעה הרבה יותר חזק. תודה רבה.
-
@מנדל-0 כתב בשיתוף | קוד ל 4+4 ומה הוא יכול לעשות:
@ישראל-d מה לחצת בדיוק ואיך עשית אישור כי בנתיים לא הצלחתי להגביה את הווליום שם
נכנסים ל 13 ויש שם את 2 אוזניות ואת 8 BT (כנירה אוזניות בלוטוס) ויש שם 1 EAR ווליום (כנירה שחות) ו 2 מיוז ווליום שזה מוזיקה כנס לכול האפשרויות (9) ותעלה ל 36
-
@מנדל-0 תכלת יש לי את הגירסה החדשה אבל עם אפשר להגביה כמו שאתה אומר אני שוקל להחליף לישן שוב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות