בקשת מידע | מעונין לרכוש Samsung Galaxy Tab A 8.0 טאבלט עם סים, מה עלי לדעת?
-
אני מעונין לרכוש טאבלט עם סים Samsung Galaxy Tab A 8.0 גירסה 295,
זה לצורך וייז ומייל וכו'. היה לי כזה כמה שנים עם סים נטפרי ולצערי נגנב לאחרונה.
השאלה שלי היא - האם היום המכשיר הזה עדיין רלוונטי? חסר בו משהו שאני צריך לדעת? [סוכ"ס הוא יצא לאור לפני כחמש שנים].
היתרון שלו הוא המחיר הזול - 430 ש"ח. כפי שאפשר לראות כאן. -
אני מעונין לרכוש טאבלט עם סים Samsung Galaxy Tab A 8.0 גירסה 295,
זה לצורך וייז ומייל וכו'. היה לי כזה כמה שנים עם סים נטפרי ולצערי נגנב לאחרונה.
השאלה שלי היא - האם היום המכשיר הזה עדיין רלוונטי? חסר בו משהו שאני צריך לדעת? [סוכ"ס הוא יצא לאור לפני כחמש שנים].
היתרון שלו הוא המחיר הזול - 430 ש"ח. כפי שאפשר לראות כאן.@דוכי חיסרון רציני זה ה2 ג’יגה ראם, שזה אומר שהמכשיר יהיה מאוד איטי.
אבל אם כבר היה לך כזה ואתה מרוצה, אז אדרבה... -
@דוכי חיסרון רציני זה ה2 ג’יגה ראם, שזה אומר שהמכשיר יהיה מאוד איטי.
אבל אם כבר היה לך כזה ואתה מרוצה, אז אדרבה...@אליעזר-לוי כתב בבקשת מידע | מעונין לרכוש Samsung Galaxy Tab A 8.0 טאבלט עם סים, מה עלי לדעת?:
@דוכי חיסרון רציני זה ה2 ג’יגה ראם, שזה אומר שהמכשיר יהיה מאוד איטי.
אבל אם כבר היה לך כזה ואתה מרוצה, אז אדרבה...למעשה בשביל מה שאני צריך - זה מספיק. בעיקר לוייז, וגם למייל ודפדפן.
זה לא למשחקים ולא לסרטים.השאלה היא - אתה מכיר משהו אחר - יותר טוב - במחיר דומה?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות