בירור | מישהו יודע איזה אנדרואיד הנגן ומה המעבד שלו ?
-
@yosef368 כתב בבירור | מישהו יודע איזה אנדרואיד הנגן ומה המעבד שלו ?:
@יאיר-שי זה הנגן של חברת DEELIFE. והעיקר אני לתומי חשבתי שאעשה רוט עם קינגרוט כמו עד עכשיו בכל הנגנים שקניתי..
לא מכיר, אבל בכל אופן קינגרוט מועיל עד אנדרואיד 6 מקסימום, מ-7 ומעלה צריך להפליש או לצרוב BOOT מושרש שזה קצת מורכב...
אבל סטינו קצת מהנושא... אז אם תסתבך תפתח נושא ויעזרו לך... -
@yosef368 כתב בבירור | מישהו יודע איזה אנדרואיד הנגן ומה המעבד שלו ?:
@יאיר-שי זה הנגן של חברת DEELIFE. והעיקר אני לתומי חשבתי שאעשה רוט עם קינגרוט כמו עד עכשיו בכל הנגנים שקניתי..
לא מכיר, אבל בכל אופן קינגרוט מועיל עד אנדרואיד 6 מקסימום, מ-7 ומעלה צריך להפליש או לצרוב BOOT מושרש שזה קצת מורכב...
אבל סטינו קצת מהנושא... אז אם תסתבך תפתח נושא ויעזרו לך... -
-
@יאיר-יאיר בכיף יש לך את המייל שלי?
-
@יאיר-יאיר בכיף יש לך את המייל שלי?
-
@יאיר-יאיר יש עכשיו בפרופיל שלי
-
@יאיר-יאיר יש עכשיו בפרופיל שלי
-
@יאיר-יאיר אם אתה רוצה אני עושה את זה בתשלום לפרטים:
sh0527140225@gmail.comכמו כן כפי שכבר כתבו לא קל לעשות רוט לאנדרואיד מעל 6 (כולל) גם עם מגיסק, וזה לקחת הרבה סיכונים! אבל אפשר.
{אפשר לחפור רק טיפה בפורום ולראות כמה בעיות זה גרם לאנשים} -
@יאיר-יאיר אם אתה רוצה אני עושה את זה בתשלום לפרטים:
sh0527140225@gmail.comכמו כן כפי שכבר כתבו לא קל לעשות רוט לאנדרואיד מעל 6 (כולל) גם עם מגיסק, וזה לקחת הרבה סיכונים! אבל אפשר.
{אפשר לחפור רק טיפה בפורום ולראות כמה בעיות זה גרם לאנשים} -
@שוקי-סגל אם היית רואה הסברתי לו שעשיתי רוט למכשיר הזה ספציפי עם קינגרוט בצורה קלה ופשוטה. אבל אם כבר אני קניתי מכשיר תסתכל טוב בנושא הזה ותעדכן כמה זה יעלה
@yosef368 ראיתי אבל אם עשית עם קינגרוט אסי אומר שזה אנדרואיד 5 מקסימום 6,
והתיחסתי לגבי זה:@yosef368 כתב בבירור | מישהו יודע איזה אנדרואיד הנגן ומה המעבד שלו ?:
@יאיר-שי הרגע ראיתי סרטון שמסביר איך לעשות את זה וכמו שתיארתי לעצמי זה לא כזה מסובך לעשות רוט עם מג'יסק באנדרואיד 8.1
ואם אתה רוצה הצעת מחיר תכתוב במייל מה אתה רוצה ואני ייתן הצעה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
