שאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22 פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?
-
@פקז ואז?
-
@פקז ואז?
-
@פקז צריך לעשות הפעלה מחדש? כי זה לא הסיר..
-
@פקז צריך לעשות הפעלה מחדש? כי זה לא הסיר..
-
-
@פקז לרשום את זה ?
-
@פקז לרשום את זה ?
-
@פקז זה עדין לא הסיר
-
@פקז זה עדין לא הסיר
-
-
-
@פקז לבדוק אם זה הסיר?
-
@פקז לבדוק אם זה הסיר?
-
@פקז כתב בשאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22 פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?:
@שניאור-שמח אני לא חושב שזה הסיר אבל לא תפסיד כלום מלבדוק
אכן זה לא הסיר
-
@פקז כתב בשאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22 פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?:
@שניאור-שמח אני חושב אם כן שאין לי הרבה איך לעזור לך אבל אם יש לך כוח תוכל לנסות למחוק אפליקציית מערכת אחרת שאתה לא צריך ולראות אם זה לא עובד רק במגיסק או בכללי
כמו מה?
-
@פקז כתב בשאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22 פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?:
@שניאור-שמח אני חושב אם כן שאין לי הרבה איך לעזור לך אבל אם יש לך כוח תוכל לנסות למחוק אפליקציית מערכת אחרת שאתה לא צריך ולראות אם זה לא עובד רק במגיסק או בכללי
כמו מה?
-
@פקז ויש אפשרות להחזיר אחר כך?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


