שאלה | עשיתי רוט לשיאומי F22 פרו והטלפון נדלק מחדש כל פעם איך אני מסדר את זה?
-
תוריד את הקובץ הזה ותתקין על הטלפון תפתח ותעלה צילו"מ
-
@שניאור-שמח
תלחץ "בחר קובץ apk" ותעלה צילו"מ -
@שניאור-שמח
תלחץ "בחר קובץ apk" ותעלה צילו"מ -
-
-
@פקז
אז למה א"א לעדכן ולמה בנתיב שם יש לו שם אחר? -
@פקז
![Screenshot_20230707-103814[1].pngg)
![Screenshot_20230707-103754[1].png](/assets/uploads/files/1688715769015-screenshot_20230707-103754-1.png)
-
@פקז
![Screenshot_20230707-103814[1].pngg)
![Screenshot_20230707-103754[1].png](/assets/uploads/files/1688715769015-screenshot_20230707-103754-1.png)
-
@פקז ואז?
-
@פקז ואז?
-
@פקז צריך לעשות הפעלה מחדש? כי זה לא הסיר..
-
@פקז צריך לעשות הפעלה מחדש? כי זה לא הסיר..
-
-
@פקז לרשום את זה ?
-
@פקז לרשום את זה ?
-
@פקז זה עדין לא הסיר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
![Screenshot_20230707-003527[1].png](/assets/uploads/files/1688679391117-screenshot_20230707-003527-1.png)
![Screenshot_20230707-005837[1].png](/assets/uploads/files/1688680784143-screenshot_20230707-005837-1.png)
![Screenshot_20230707-010001[1].png](/assets/uploads/files/1688680836426-screenshot_20230707-010001-1.png)
